انصاری‌فرد با قرارداد رایگان در ناتینگهام فارست

انصاری‌فرد با قرارداد رایگان در ناتینگهام فارست

به گزارش "ورزش سه"، پدرو مارتینز سرمربی جدید المپیاکوس در آخرین نشست کمیته فنی المپیاکوس فهرست 6 بازیکن مازاد را در اختیار باشگاه قرارداد  تا با انتقال آنها زمینه برای خریدهای مد نظر او فراهم شود. خریدهایی که در آخرین روز نقل و انتقالات عملی شد تا فهرست این فصل المپیا در سوپرلیگ یونان و لیگ اروپا تکمیل شود.


در بین 6 بازیکن مازاد نام دو ستاره ملی پوش ایرانی هم دیده می شد که اولین نفر احسان حاج صفی بود که با قراردادی عجیب راهی باشگاه تراکتورسازی ایران شد اما دیگر کریم انصاری فرد تا روز پایانی وضعیتش مشخص نبود تا همین نکته رسانه ها را با سرگیجه خبری عجیبی مواجه کند.


سایت ekirikas یونان امروز در گزارشی پیرامون راه حل سران المپیاکوس برای گلزن ایرانی نوشت:« راهکار باشگاه برای حل اختلافات در جدایی کریم انصاری فرد و تاکسیدیس دیگر ملی پوش یونانی سرشناس تیم انتقال رایگان آنها به باشگاه انگلیسی بود تا هر دو بازیکن کلیدی فصل گذشته مجانی به ناتینگهام فارست کوچ کنند. سیاستی کاملا اشتباه که مانع درآمدزایی فوق العاده آنها از طریق فروش این دو بازیکن شد».


رسانه یونانی با اشاره به این که انصاری فرد به عنوان برترین گلزن فصل گذشته المپیاکوس می توانست زودتر از این که تا روز آخر نقل و انتقالات تابستانی در فهرست مازاد قرار بگیرد راهی تیمی دیگر می شد تا سود چند میلیون یورویی نصیب آنها کند اما در نهایت رایگان و تنها به این خاطر که باشگاه می خواست به جای او و تاکسیدیس بازیکن جدید جذب کند رایگان به باشگاه انگلیسی منتقل شود.


سایت ekirikas در ادامه گزارش خود از جدایی های لحظه آخری باشگاه به بازگشت احسان حاج صفی به ایران و پوشیدن پیراهن تراکتورسازی هم اشاره کرد اما پیرامون این که قرارداد احسان به چه شکل بسته شد هیچ واکنشی نشان نداد. دو یونانی در کنار مارکو مارین آلمانی دیگر بازیکنان مازاد المپیاکوس بودند که از این تیم جدا شدند تا خریدهایی مثل یحیی توره، ناهوال، تورس، سا و ... پیراهن المپیاکوس را در این فصل برتن کنند.