کاتانچ مربی 1.2 میلیون دلاری رقیب ایران

کاتانچ مربی 1.2 میلیون دلاری رقیب ایران

به گزارش "ورزش سه"، سرکو کاتانچ سرمربی سابق تیم های ملی اسلوونی و امارات به عنوان سرمربی جدید عراق منصوب و معرفی شد تا به این ترتیب تکلیف نیمکت رهبری جدی ترین رقیب ایران در دور گروهی جام ملت های آسیا مشخص گردد.


کاتانچ که آخرین بار در جام ملت های 2011 قطر تجربه کار در فوتبال حاشیه خلیج فارس را داشت و نتوانست با امارات نتایج خوبی کسب کند این بار در شرایطی هدایت عراق را بعد از 5 سال حضور مداوم روی نیمکت اسلوونی در دست گرفت که رسانه های این کشور جزئیات توافق او با عراق را منتشر و مدعی شدند این مربی تا جام جهانی 2022 روی نیمکت این تیم آسیایی خواهد نشست.


براساس انتشار مفاد قرارداد کاتانچ و دو دستیار خارجی مد نظر او هر سال 1.2 میلیون دلار از فدراسیون فوتبال عراق دریافتی خواهند داشت و این قرارداد تا قبل از جام جهانی 2022 اعتبار خواهد داشت ضمن این که اگر کاتانچ موفق به صعود با عراق به جام جهانی شود قرارداد اتوماتیک وار یک سال دیگر تمدید خواهد شد.


فدراسیون فوتبال عراق هدف بزرگ خود برای امضای قرارداد با سرکوکاتانچ را صعود به جام جهانی 2022 و کسب نتایج شایسته در جام ملت های آسیا 2019 در امارات قلمداد کرده است که باید دید این مربی اسلوونیایی تاب تحمل در این کشور جنگ زده را خواهد داشت یا نه؟