ماجرای واکنش کی‎روش به حضور اشکان و مسعود در تراکتورسازی(عکس)

ماجرای واکنش کی‎روش به حضور اشکان و مسعود در تراکتورسازی(عکس)

سایت فوتبالی – این عکس یک نکته جالب دارد.

به گزارش فوتبالی، اگر خاطرتان باشد در روزهای اول حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تراکتورسازی خیلی ها منتظر بودند تا واکنش کی روش نسبت به تصمیم عجیب کاپیتان اول و دوم تیم ملی – ترک اروپا و حضور در فوتبال ایران – را ببینند چرا که سرمربی تیم ملی همیشه بازیکنانش را به لژیونر شدن و حضور در فوتبال اروپا ترغیب می کرد اما این بار برعکس خواسته او اجرا شده بود.

گمانه زنی ها شروع شد. ابتدا گفته شد این دو بازیکن از تیم ملی خداحافظی کرده اند و به همین دلیل نیازی نبوده که نظر کی روش برای تیم جدیدشان را بپرسند. شایعه ای که هر دو بازیکن تکذیب کردند و گفتند که کماکان می خواهند پیراهن تیم ملی را بپوشند. بعد این بحث مطرح شد که اتفاقا آنها با کی روش برای انتخاب تراکتورسازی مشورت کرده اند و چون جان توشاک سرمربی تراکتورسازی است و این تیم با نفرات جدیدش می تواند رقیب جدیدی برای پرسپولیس برانکو باشد کی روش از حضور کاپیتان اول و دوم تیم ملی در تبریز استقبال کرده. طبیعتا این شایعه را هم کسی تائید نکرد.

نتیجه اینکه کی روش تا امروز هیچ صحبتی درباره حضور این دو بازیکن در لیگ برتر نکرده اما عکسی که از تمرینات امروز تیم ملی منتشر شده نشان می دهد که سرمربی تیم ملی حداقل در ظاهر مشکلی با تراکتورسازی شدن اشکان و مسعود نداشته و کماکان رابطه صمیمانه ای با آنها دارد.