امامعلی: استقلال خوزستان مقابل ما چیزی برای ارائه نداشت/ داور بازی ما خیلی ضعیف بود

امامعلی: استقلال خوزستان مقابل ما چیزی برای ارائه نداشت/ داور بازی ما خیلی ضعیف بود

وبسایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال خوزستان مقابل ما چیزی برای ارائه در زمین نداشت و برای همین به تاکتیک تیم ما اعتراض داشت.    

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، فراز امامعلی در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال خوزستان که با برتری پیکانی‌ها همراه بود، اظهارداشت: به نظرم هر 2 تیم بد بازی کردند و بازی بسته ای را شاهد بودیم. از نظر فوتبالی بازی بی‌کیفیتی بود ولی خوشحالیم که یک پیروزی مهم را به‌دست آوردیم.

وی افزود: به نظرم داور این بازی خیلی ضعیف بود و می‌شد داور بهتری انتخاب شود. کمی کیفیت داوران پایین آمده و دلیل آن را هم نمی‌دانیم. این روزها خیلی از تیم‌ها با داوری مشکل دارند چون برخی از اشتباهات آنها در نتایج بازی‌ها تاثیرگذار است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند پیکان ضدفوتبال بازی می‌کند و تنها تاکتیک آن دفاع کردن است، تصریح کرد: به هیچ عنوان اینطور نیست و ما ضدفوتبال بازی نمی‌کنیم. هر تیمی تاکتیک خاص خود را دارد و برنامه تیم ما هم همین است. ماشین‌سازی هم وقتی که مقابل ما بازی کرد و گل زد در لاک دفاعی فرو رفت ولی ما اعتراضی نکردیم. به نظرم استقلال خوزستان چیزی برای ارائه در زمین نداشت و برای همین به تاکتیک تیم ما اعتراض داشت.

امامعلی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم و اگر همت کنیم می‌توانیم امسال یکی از مدعیان لیگ باشیم.