مارسلو و الکس ساندرو معاوضه می‌شوند؟

مارسلو و الکس ساندرو معاوضه می‌شوند؟

سایت رسمی فوتبالی - نشریه ایتالیایی توتواسپورت  ادعا کرده است که رئال مادرید با این پیشنهاد مواجه شده است که مارسلو مدافع چپ برزیلی خود را در فصل نقل و انتقالات زمستانی با الکس ساندرو معاوضه کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه ایتالیایی توتواسپورت ادعا کرده است که مارسلو رابطه خوبی با جولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید ندارد و به همین خاطر به ترک برنابئو فکر می کند. این بازیکن رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو داشت و بدش نمی آید که دوباره با این ستاره پرتغالی هم تیمی شود و در یوونتوس کنار وی بازی کند. تورینی ها در تابستان نیز برای خرید مارسلو تلاش کردند اما با پاسخ منفی رئال مواجه شدند و نتوانستند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

مارسلو و الکس ساندرو

از طرفی یووه در نظر دارد که با ورود الکس ساندرو به معامله، رئال را راضی کند تا در فصل نقل و انتقالات زمستانی راضی به فروش مارسلو شود. مدافع چپ برزیلی رئال مادرید در پایان بازی رئال و جیرونا به شدت از تعویض شدنش انتقاد کرده بود و گفته بود که از این که در این بازی تعویض شده شگفت زده شده است.

بر اساس قوانین یوفا، بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی جا به جا شوند می توانند در نیم فصل دوم نیز در لیگ قهرمانان برای تیم جدیدشان بازی کنند. این نکته باعث می شود که معاوضه مارسلو و الکس ساندرو دور از انتظار نباشد.