شیک: رم می تواند رئال مادرید را شکست دهد

شیک: رم می تواند رئال مادرید را شکست دهد

سایت رسمی فوتبالی - مهاجم رم، پاتریک شیک، مدعی شد که این تیم قصد دارد در مقام نخست گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد و رئال مادرید به اندازه سال گذشته قوی نیست. 

به گزارش فوتبالی، رم در گروه بندی لیگ قهرمانان با مدافع عنوان قهرمانی، زسکا مسکو و ویکتوریا پلژن همگروه شد. 

شیک در تعطیلات بازی های ملی و در همراهی با تیم ملی چک به خبرنگاران گفت: " نمی توانم برای دیدن این بازی ها صبر کنم. بعد از قرعه کشی با جان کوپیک از ویکتوریا پلژن صحبت کردم. رم پیش از این با این تیم بازی کرده و آنها را می شناسد. بازی جالبی خواهد شد. در این مرحله هیچ انتخابی وجود ندارد. شما همیشه باید با تیم های بزرگی مانند رئال، بارسلونا، منچسترسیتی و... بازی کنید. هیچ فرقی بین آنها نیست اما فکر می کنم رئال مادرید به اندزه سال گذشته قوی نباشد. رونالدو رفته و من کنجکاوم بدانم چطور جای خالی او را پر می کنند. ما می خواهیم در مقام اول قرار بگیریم و این هدف ماست. ما نشان دادیم که می توانیم مقابل بهترین تیم ها بازی کنیم و گل های زیادی نیز به ثمر برسانیم و این به ما اعتماد به نفس لازم برای شکست رئال مادرید را داده است. "

شیک سال گذشته از سمپدوریا به رم پیوست و امیدوار است که امسال عملکرد بهتری داشته باشد. 

او اظهار داشت: " پس از تجربه فصل گذشته می دانم که پیش فصل بسیار برای من حیاتی است. می خواستم پیش از آغاز کار در بهترین شرایط و کنار تیم باشم و این اتفاق افتاد. من آماده و با انگیزه هستم. در طول تابستان در بازی هایی به میدان رفتم و گل های زیادی به ثمر رساندم که تفاوت زیادی با فصل گذشته داشت. کمی ناراحتم که در ابتدای فصل خیلی فرصت بازی پیدا نکردم و به همین دلیل نتوانستم مقابل میلان گلزنی کنم اما احساس می کنم که آماده هستم و انگیزه دارم تا نشان دهم قادر به انجام چه کارهایی هستم. "

بازیکن سابق سمپدوریا درباره حضور رونالدو در سری آ گفت: " او متوجه شده که لیگ ایتالیا آسان نیست. از او سپاسگزارم که هیجان و جذابیت سری آ را بیشتر کرد. نمی دانم انتظار چه چیزی را دارد اما من می دانم که لیگ ایتالیا چقدر سخت است. او کارهای زیادی در زمین انجام داده و کمی زمان می برد تا موفق به گلزنی شود. "