فهرست کاندیدهای بهترین بازیکن جوان جهان منتشر شد

فهرست کاندیدهای بهترین بازیکن جوان جهان منتشر شد

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌‌های نام آشنایی مثل کیلیان امباپه، تیموتی ووه آ، کریستین پولیسیچ و فیل فودن در این فهرست حضور دارند ولی امباپه این فرصت را دارد تا به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شود که این عنوان را دو سال پیاپی از آن خود کرده است.

او در جام جهانی، نقش پررنگی در قهرمانی فرانسه در روسیه داشت و همین موضوع، شانس ستاره پاری سن ژرمن برای دریافت عنوان پسر طلایی را بسیار بالا برده است. او همچنین در پاری سن ژرمن نیز نمایش‌های درخشانی داشت و با این تیم قهرمانی فرانسه را به دست آورد.

هر چند که امباپه به عنوان شانس اصلی شناخته می‌شود ولی دیگر کاندید‌ها هم می‌توانند با او برای کسب این عنوان رقابت کنند.

هم تیمی او در پی اس جی یعنی تیموتی ووه آ، پسر ژرژ ووه آ، برنده توپ طلا، با نمایش‌های فوق العاده اش در سال گذشته توانست خود را در این فهرست قرار دهد.

کریستین پولیسیچ، ستاره تیم ملی آمریکا و دورتموند نیز درخشش چشم گیری در سال گذشته داشت و توانست خود را به این فهرست اضافه کند. فودن، ستاره جوان منچسترسیتی نیز با تیم زیر 17 سال انگلیس موفق شد قهرمان جام جهانی در سال 2017 شود و او نیز از کاندیدهای قدرتمند پسر طلایی به حساب می‌آید.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول و تام دیویس، از اورتون نیز در بین کاندیدها دیده می‌شوند. 80 نفر در این فهرست حضور دارند که از دیگر نام‌های آشنا می‌توان به مارتین اودگارد از رئال مادرید و آنخل گومس، ستاره آکادمی یونایتد اشاره کرد.

پیش از این، ستاره هایی نظیر لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، پل پوگبا ، وین رونی و ... موفق شدند این عنوان را از آن خود کنند.