بارسا و کاهش بی سابقه نگرانی ها از ویروس فیفا

بارسا و کاهش بی سابقه نگرانی ها از ویروس فیفا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در هر فصل مدعی جدی کسب تمام جام هاست و شاید امسال با خریدهای خوبی که انجام داده، شانس بیشتری هم برای رسیدن به سه گانه داشته باشد.

اینیستا، پائولینیو، یری مینا، دینیه، گومس، دلوفئو، الکس ویدال و آلکاسر، بارسا را ترک کرده اند اما با خرید ویدال، لانگله، مالکوم و آرتور ملو، بارسا حالا نیمکتی غنی تر و باکیفیت تر از گذشته در اختیار دارد.

پس از انجام بازی های هفته سوم لالیگا، رقابت ها دو هفته به خاطر بازی های ملی تعطیل خواهد بود و هر سال در چنین مقطعی، مربیان باشگاهی از بابت مصدومیت های احتمالی ملی پوشان شان نگرانی های زیادی دارند ولی در مورد بارسا نگرانی ها در فصل جاری کمتر خواهد بود. 

مسی، پیکه و آلبا، سه بازیکن کلیدی بارسا به دلایلی مختلف در تیم های ملی خود حضور ندارند. مسی موقتا از تیم ملی خداحافظی کرده، پیکه، پس از جام جهانی از بازی های ملی بازنشسته شد و آلبا نیز به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت نشده است. به اینها مالکوم، لانگله، سمدو، دنیس سوارز، رافینیا، آلنیا، سامپر را نیز اضافه کنید. آنها در دو هفته پیش رو و پس از سه روز استراحت، به تمرین زیر نظر والورده باز خواهند گشت تا برای بازی با سوسیداد خود را مهیا کنند.

از بارسا تراشتگن، سیله سن، سرجی روبرتو، اومتیتی، فرمالن، بوسکتس، آرتور ملو، راکیتیچ، کوتینیو، ویدال، مونیر، دمبله و سوارز به اردوی تیم های ملی خود رفته اند.