آذرنیا: مذکره تراکتورسازی با رضائیان را تائید یا تکذیب نمی‌کنم/سپاهان از کجا می‌داند چقدر بابت حاج صفی داده‌ایم؟!

آذرنیا: مذکره تراکتورسازی با رضائیان را تائید یا تکذیب نمی‌کنم/سپاهان از کجا می‌داند چقدر بابت حاج صفی داده‌ایم؟!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مذاکره باشگاه با رامین رضائیان را تائید و تکذیب نمی‌کنم.

به گزارش فوتبالی، حسن آذرنیا مراسم قرعه کشی جام حذفی گروهی تراکتورسازی با صنعت نفت عنوان کرد: ما با یک حریف لیگ برتری بازی داریم و تلاش می‌کنیم تا موفق شویم. نزدیک‌ترین راه برای آسیا موفقیت در جام حذفی است. می‌خواهیم در حد نام تراکتور در این بازی حضور یابیم.

وی در مورد جذب مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم و مربی بزرگی انتخاب کردیم که رنسانسی در فوتبال ایران انجام شده است. می‌خواهیم در مارتن لیگ خوب کار کنیم. هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است. ما قبل از این در جام حذفی هم سه سال قبل به قهرمانی رسیده بودیم.

آذرنیا در رابطه با جذب سه کاپیتان تیم ملی و اینکه گفته می‌شود قرار است رامین رضائیان هم جذب شود خاطرنشان کرد: یک گروه ویژه از سوی مالک باشگاه مشخص شده و در مورد نقل و انتقالات اقدامات لازم را انجام می‌دهند. نمی‌دانم چه کسی جذب شده و چه مذاکره‌ای صورت می‌گیرد. در مورد رضائیان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب، وقتی کار انتقالی به پایان می‌رسد، این گروه خبر را به ما اعلام می‌کند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد بحث رضایت‌نامه ۵۰۰ هزار یورویی احسان حاج‌صفی گفت: این مسائل شایعه است. سپاهان از کجا می‌داند ما این مقدار پول دادیم و آنها برای خودشان چیزی را منتشر کرده‌اند. کسی برای خودش هرچه مایل است بیان می‌کند، از سوی دیگر این از طرف یک کارگروه ویژه صورت گرفته که خود ما هم از آن بی‌خبریم و نمی‌دانم چرا چنین مسائلی مطرح می‌شود.

وی در رابطه با جذب یک مدافع پرتغالی افزود: این مسئله شایعه است و ما بازیکن پرتغالی نگرفته‌ایم.

آذرنیا در مورد یکی بودن مالک تراکتورسازی و ماشین‌سازی و حواشی که در این مورد به وجود آمده است عنوان کرد: اگر بازی را دیده باشید ما در مسابقه مقابل ماشین‌سازی موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم، ضمن احترام به حریف می‌گویم که حق ما در بازی چه بر روی کاغذ و چه در زمین کسب پیروزی بود.

وی در مورد جدایی هری فورستر اظهار داشت: با توجه به آنالیز مسئولان فنی ما در تیم نیاز به یک مدافع میانی قدرتمند داریم که بازیکن ایرانی برای جلب رضایت کادر فنی در حال حاضر پیدا نکردیم. به همین خاطر فورستر از تیم خارج شد تا بتوانیم یک مدافع وسط خارجی خوب جذب کنیم.

وی در مورد جذب دو مدافع سرشناس خارجی تصریح کرد: همان‌طور که گفتم کمیته‌ای ویژه تشکیل شده و آنها کارهای نقل و انتقالات را دنبال می‌کنند.