الدحیل - السد؛ 15 ملی پوش در اردوی قطر!

الدحیل - السد؛ 15 ملی پوش در اردوی قطر!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر برای اردوی پیش روی تیم ملی این کشور 25 بازیکن را به اردو دعوت کرده است. قطری ها دو بازی دوستانه با تیم ملی چین و تیم ملی فلسطین خواهند داشت و هر دو بازی در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار خواهد شد.

15 بازیکن تیم ملی قطر از تیم های الدحیل قطر و السد قطر هستند. این تیم ها قدرت های حال حاضر فوتبال قطر به حساب می آیند و بهترین بازیکنان قطری نیز در السد و الدحیل حضور دارند و علاوه بر آن ها، بازیکنان خارجی بسیار خوبی در این دو تیم هستند.

السد قطر 9 ملی پوش در این اردو خواهد داشت. از بین ترکیب اصلی و سه تعویض تیم السد در بای با استقلال، مشعل برشام، پدرو میگل، عبدالکریم حسن، بوالم خوخی، حسن الهیدوس و اکرم عفیف در این لیست جای دارند اما علاوه بر آن ها سالم الحجیری، تارک سلیمان و هاشم علی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

5 ملی پوش الدحیل همان هایی هستند که مقابل پرسپولیس به میدان رفتند. هیشام، سلطان البریک، عاصم مادیبو، عبدالسلام و معز علی. عبدالرحمان فهمی تنها ملی پوش تیم الدحیل است که در بازی با پرسپولیس به میدان نرفت.

بدون شک حضور این تعداد بازیکن در اردوی تیم ملی قطر و سپس یک بازی در لیگ ستارگان، کار را برای تیم السد و الدحیل در مقابل پرسپولیس سخت خواهد کرد.

سانچز همچنین دیگر ملی پوشان را از الخور، القطر، الریان و السیلیه دعوت کرده و آن ها هیچ لژیونری ندارند.

قطر در جام ملت ها با لبنان، عربستان و کره شمالی هم گروه است.