مسی غایب بزرگ نامزدهای نهایی The Best؟

مسی غایب بزرگ نامزدهای نهایی The Best؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، از دو سال پیش که فیفا و فرانس فوتبال به همکاری خود پایان دادند، فیفا اقدام به معرفی بهترین بازیکن سال با عنوان The Best کرد و در دو سال گذشته رونالدو برنده این جایزه شده است. از سال گذشته نیز فیفا تصمیم گرفت این جایزه را در اواخر ماه سپتامبر اهدا کند تا معرف بهترین بودن بازیکن در طول یک فصل باشد و نه یک سال میلادی.

چندی پیش اسامی 10 نامزد نهایی اعلام شد(دی بروین، واران، صلاح، هازارد، هری کین، امباپه، مودریچ، رونالدو، مسی و گریزمان) و امروز قرار است سه نامزد نهایی اعلام شوند.

هفته گذشته، یوفا لوکا مودریچ را به عنوان بهترین بازیکن سال معرفی کرد و پس از او رونالدو و صلاح در رده های بعدی قرار گرفتند. با توجه به قهرمانی مودریچ و رونالدو با رئال در لیگ قهرمانان، به نظر، این دو حتما در میان سه نامزد نهایی جایزه The Best قرار خواهند داشت اما نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مسی با توجه به اینکه همراه بارسا در لیگ قهرمانان توفیقی کسب نکرد و با آرژانتین در جام جهانی نیز ناموفق بود، شاید در میان سه نامزد نهایی قرار نگیرد و این گریزمان باشد که مثلث را تکمیل کند. ستاره فرانسوی با اتلتیکو فاتح لیگ اروپا شد و در جام جهانی نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

برنده نهایی روز دوم مهر در لندن و با رای هواداران، مربیان و کاپیتان های ملی و نیز روزنامه نگاران مشخص خواهد شد. گفته می شود که مودریچ سرانجام به دو گانه رونالدو و مسی پایان خواهد داد و هم جایزه The Best و هم توپ طلای فرانس فوتبال را از آن خود خواهد کرد.