نارضایتی والورده پس از بازی با اوئسکا

نارضایتی والورده پس از بازی با اوئسکا

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی 8 - 2 تیمش برابر اوئسکا و ایستادن صدر جدول لالیگا چندان راضی نیست. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و لوییس سوارز هر دو دبل کردند و عثمان دمبله، ایوان راکتیچ و جوردی آلبا نیز در کنار گل به خودی بازیکن اوئسکا هشت گل بارسلونا را به ثمر رساندند. 

اما کوچو هرناندز، بازیکن قرضی از واتفورد، گل اول بازی را به ثمر رساند و الکس گالار نیز موفق شده بود بازی را 3 - 2 کند. 

والورده پس از پایان بازی گفت: " من خوشحالم چون موقعیت های زیادی خلق کردیم اما از دو گلی که دریافت کردیم راضی نیستم. ما باید موقعیت های ایجاد شده در نزدیکی محوطه جریمه خودمان را محدود کنیم. "

اوئسکا در نیمه اول سعی می کرد مقاومت کند و بازی پایاپای را ارائه کند اما گلزنی های مسی و دمبله سد مقاومت این تیم را شکست. 

والورده اضافه کرد: " ما صبور بودیم و بازی را در اختیار گرفتیم. هشت گل نتیجه سبک بازی ای بود که در جریان این مسابقه انجام دادیم. بازی های بسیاری در راه هستند و بهتر است که پس از سه مسابقه همچنان به مسیرمان در لالیگا فکر کنیم. "

اوئسکا در دو مسابقه ابتدایی خود در لالیگا شکست نخورده بود. آنها موفق شدند ایبار را ببرند و اتلتیک بیلبائو را متوقف کنند. این نتایج باعث افتخار سرمربی این تیم، لئو فرانکو، شده بود.

او درباره این بازی گفت: " از بازیکنانم خواستم که در این بازی جسور باشند تا بتوانند در برابر بهترین تیم دنیا بایستند و ما در نیمه اول موفق به انجام این کار شدیم. ننیجه بازی آزاردهنده است اما من از تلاش بازیکنانم سپاسگزارم. آنها تا آخرین لحظه و بدون توجه به نتیجه به دویدن و جنگیدن ادامه دادند. "

مربی 41 ساله آرژانتینی افزود: " ما برنامه داشتیم، شجاع بودیم و می دانستیم که چطور پیش برویم. برای انجام این کار باید بسیار پخته بود و تیم ما نشان داد که این توانایی را دارد. "