ونتورا: استعداد ایموبیله در دورتموند و لالیگا هدر رفت

ونتورا: استعداد ایموبیله در دورتموند و لالیگا هدر رفت

سایت رسمی فوتبالی - جیامپرو ونتورا سرمربی سابق ایتالیا در آستانه آغاز لیگ ملت های اروپا در مورد آخرین شرایط این تیم و اوضاع بازیکنان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ونتورا باعث شد تا ایتالیا پس از شصت سال نتواند به جام جهانی برسد اما این مربی باتجربه می گوید:"آیا جمعه بازی ایتالیا مقابل لهستان را خواهم دید؟ همیشه طرفدار تیم ملی بوده ام.  برای من آتزوری ها ارزشمند است و با هیجان و علاقه زیاد بازی را  تماشا خواهم کرد. مانچینی کار مشکلی خواهد داشت اما قبلا هم بازیکنان کار مشکلی داشته اند. بازیکنان جوان زیاد بازی نکرده ام اما خیلی از آنها پتانسیل موفقیت دارند. مهم است که آنها بتوانند خودشان را رها کنند. جوان ها به تجربه نیاز دارند و نیازی نیست که در خارج از کشور به تجربه برسند. در مورد ایموبیله نیز می توان گفت که استعدادش هدر رفت چرا که در دورتموند و اسپانیا موفق نبود و حالا به ایتالیا برگشته و خوب کار می کند."

ونتورا در ادامه بیان کرد:" در ایتالیا زمان کافی برای موفقیت بازیکنان وجود ندارد. نیاز به نتیجه گرفتن داریم و مربیان قرار نیست که همیشه به آنها اجازه بازی کردن بدهند. در آکادمی ها در حال حاضر مسائل فنی تبدیل به اولویت دوم شده است. در حال حاضر مسائل تاکتیکی به مسائل اساسی و تکنیکی ترجیح داه می شود."