دوناروما: دیدن کاکا و مالدینی کنار هم ترسناک است

دوناروما: دیدن کاکا و مالدینی کنار هم ترسناک است

سایت رسمی فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان میلان گفت که می خواهد میلان و تیم ملی ایتالیا را به جایگاه درستش در دنیای فوتبال برساند.

به گزارش فوتبالی، دوناروما به میلان کمک کرد تا در روز شنبه با نتیجه دو بر یک مقابل رم پیروز شود و از طرفی این دروازه بان جوان در لیست تیم ملی ایتالیا برای مسابقات لیگ ملت های اروپا قرار گرفته است. وی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"تیم بزرگی داریم. مقابل رم می خواستیم پیروز شویم. هدفمان این است که میلان را به جایی برسانیم که به آن تعلق دارد و همه تلاشمان را برای دستیابی به این هدف انجام خواهیم داد. همیشه انتقادها را می پیذرم. شخصیت آرامی دارم که همیشه در تمرینات بیشترین تلاشم را انجام می دهم. لئوناردو، مالدینی و کاکا در سمت های مدیریتی باشگاه میلان؟ دیدن آنها در کنار هم حقیقتا هیجان انگیز است. این که آنها را می بینی در ابتدا می ترسی اما حضورشان باعث می شود تا انگیزه زیادی برای موفقیت پیدا کنی."

این دروازه بان جوان در مورد شرایط تیم ملی ایتالیا هم صحبت کرد:"زیباست که به این جا برگردیم. همه تلاشمان را انجا ممی دهیم تا ایتالیا را به جایی برسانیم که به آن تعلق داریم."