تساوی آمیان در حضور 30 دقیقه‌ای قدوس

تساوی آمیان در حضور 30 دقیقه‌ای قدوس

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم آمیان فرانسه که به تازگی سامان قدوس، هافبک تیم ملی یاران را به خدمت گرفته است در هفته چهارم مسابقات لوشامپیونه، مهمان تیم 5 امتیازی سنت اتین بود. سامان قدوس که هفته گذشته اولین گل خود را برای آمیان به ثمر رسانده بود این هفته از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت تا از روی نیمکت نظاره‌گر نمایش تیمش باشد. 


تیم سنت اتین فرانسه که احتیاج زیادی به هر سه امتیاز این دیدار داشت حملات زیادی را بر روی دروازه آمیان انجام داد اما نیمه اول با نتیجه بدون گل پایان یافت. با شروع نیمه دوم بازی بیشتر در میانه زمین پیگیری شد تا اینکه با تصمیم سرمربی آمیان و از دقیقه 60 سامان قدوس به جای زونگو وارد زمین شد و به عنوان وینگر چپ مورد استفاده قرار گرفت.


در ادامه باز هم تیم سنت اتین بازی را در دست گرفت و در دقیقه 77 به گل دست یافت که این گل توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد و در ادامه حملات هر دو تیم ثمری نداشت تا بازی با همان نتیجه تساوی 0-0 به پایان برسد. 


آمیان بعد از حضور سامان قدوس در این تیم از دو بازی خود چهار امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول حضور دارد. سنت اتین هم با کسب شش امتیاز تیم هفتم جدول است.