بازتاب انتقال قرضی حاج‌صفی به تراکتورسازی در رسانه‌های یونانی

بازتاب انتقال قرضی حاج‌صفی به تراکتورسازی در رسانه‌های یونانی

وب سایت رسمی فوتبالی- انتقال ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن به تراکتورسازی تبریز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی یونان داشت.

به گزارش فوتبالی، سایت اسپورت اف‌ام یونان نوشت: باشگاه تراکتورسازی تبریز به صورت رسمی انتقال احسان حاج‌صفی را اعلام و از آن به عنوان بمب یاد کرد. احسان حاج‌صفی پس از جدایی از المپیاکوس و باز شدن یک جای خالی در فهرست بازیکنان خارجی به کشورش بازگشت تا در تیم تراکتورسازی بازی کند.

سایت خبری باشگاه المپیاکوس نیز می‌نویسد: احسان حاج‌صفی با پایان دوره حضورش در تیم المپیاکوس و اعلام رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز در شبکه‌های اجتماعی راهی لیگ برتر ایران شد. این انتقال در حالی صورت گرفت که سپاهان نیز به جذب این ملی‌پوش ایرانی نزدیک شده بود اما حاج‌صفی در نهایت به تیم تراکتورسازی پیوست.

نوا اسپورت، دیگر رسانه ورزشی یونان با ادعای انتقال قرضی ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس به تیم تراکتورسازی تبریز هم نوشت: احسان حاج‌صفی که در فصل جاری با تصمیم پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی از فهرست تیم المپیاکوس کنار گذاشته شده بود برای ادامه دوران فوتبالش با باشگاه تراکتورسازی ایران به توافق رسید. او که نتوانست پیشنهاد در خور توجهی در اروپا پیدا کند به صورت قرضی راهی تیم تراکتورسازی در لیگ کشورش شد.

احسان حاج صفی