تکذیب شایعه سفر نصیرزاده به ترکیه و بی اطلاعی مسئولان تراکتورسازی

تکذیب شایعه سفر نصیرزاده به ترکیه و بی اطلاعی مسئولان تراکتورسازی

وب سایت رسمی فوتبالی- هوشنگ نصیرزاده به شایعه سفر به ترکیه برای عقد قرارداد با احسان حاج صفی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه تراکتورسازی و سپاهان بر سر جذب احسان حاج‌صفی در حال رقابت بودند و در شرایطی که این رقابت بالا گرفته بود عکسی از حاج‌صفی منتشر شد که پیراهن تراکتورسازی را در دست گرفته بود و نشان از عقد قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی در کشور ترکیه داشت.

باشگاه تراکتورسازی که همواره در انتشار اخبار خود دچار مشکل بوده و عملکرد ضعیفی در اعلام مواضع باشگاه داشته این بار هم مثل همیشه در گوشه‌ای بدون موضع عملکردی خنثی داشت.

در نهایت عکسی از حاج صفی که پیراهن تراکتورسازی را در دست داشت از سوی‌ سایت‌ها و کانال هواداری که از خارج ایران اداره می‌شود، منتشر شد که نشان از عقد قرارداد این بازیکن با قرمزپوشان تبریزی در ترکیه داشت.

همچنین امروز اعلام شد که برای عقد قرارداد با احسان حاج صفی بازیکن المپیاکوس هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی به ترکیه سفر کرده است. 

در همین رابطه با هوشنگ نصیرزاده تماس گرفتیم که وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: این یک شایعه مسخره است.اکنون در اتوبان مدرس به سمت شمال در حال رانندگی هستم و تا ساعاتی دیگر در فدراسیون فوتبال جلسه دارد.من قرارداد بازیکنان تراکتورسازی را نبستم و از این موضوع اطلاع ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، این اتفاقات در حالی رقم خورده که هیچکدام از مسئولان باشگاه تراکتورسازی پاسخگو نیستند و خود زنوزی شخصا برای عقد قرارداد با حاج صفی اقدام کرده است.