پوچتینو: هر بازیکنی دوست دارد می تواند از تاتنهام برود

پوچتینو: هر بازیکنی دوست دارد می تواند از تاتنهام برود

سایت رسمی فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو مدعی شد که سد راه هیچکدام از ستارگان تاتنهام که قصد جدایی از این تیم را دارند، نخواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، تاتنهام امروز به مصاف واتفورد می رود تا با کسب پیروزی در این بازی به جمع چلسی و لیورپول بپیوندد که از 12 امتیاز ممکن این فصل تمام امتیازات را به دست آورده اند. 

آخرین پیروزی آنها مربوط به بازی در اولدترافورد می شود که موفق شدند با 3 گل منچستریونایتد را در هم بکوبند. 

انتظار می رفت که توبی آلدرویرلد، دنی رز و موسی دمبله در این تابستان از تیم جدا شوند اما هر سه نفر دوشنبه شب در بازی برابر منچستریونایتد در ترکیب تیم حضور داشتند. 

مربی آرژانتینی از بازیکنان خود تقدیر نکرد و با جملاتی عجیب آنها را از شادی پس از پیروزی برابر یونایتد به واقعیت بازگرداند. 

پوچتینو گفت: " من از آن دست افرادی نیستم که بازیکنان را برای ماندن یا نماندن در تیمم قانع کنم. اگر آنها می خواهند بروند این تصمیم آنهاست. بازیکنانی که نمی خواهند در تیم باشند می توانند جدا شوند. من کسانی که قصد ماندن ندارند را به این کار ترغیب نمی کنم. ما مشکلی با از دست دادن یک، دو یا سه بازیکن نداریم. ما مشکلی نداریم چون بازیکنان زیادی در آکادمی داریم. من از داشتن تمام بازیکنان خوشحال هستم و خوشحال تر می شوم که در صورت جدایی آنها با بازیکنان زیر 23 سال به میدان بروم. به شما قول می دهم که هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. حداقل برای من مشکلی نیست. "

پوچتینو همچنین به بازیکنان خود هشدار داد که اشتباهات رخ داده در اولدترافورد را تکرار نکنند. 

او اضافه کرد: " ما روز یکشنبه در برابر تیم بسیار خوبی به میدان می رویم. تیمی که جنگنده است و در شرایط بسیار خوبی است چون پس از سه بازی بازیکنان من در آسمان ها سر می کنند. وقتی در اولدترافورد با 3 گل یک پیروزی تاریخی به دست می آورید، آسان است که بگویید عملکرد بی نظیری داشتیم و آنها خوب نبودند. اما وقتی دوباره بازی را نگاه کردم باید بگویم که اختلاف بسیار کمی با یونایتد داشتیم. در سه بازی گذشته توپ های بسیاری را مهار کردیم. دروازه بان ما مهارهایی باورنکردنی داشته که باعث شد تیم زنده بماند. "