سیروان از کارگری تا صنعت نفت آبادان 

سیروان از کارگری تا صنعت نفت آبادان 

به گزارش ورزش سه، سیروان قربانی مدافع چپ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اشاره به عملکرد مناسبش در دیدارهای گذشته تیمش می گوید: درست است که من خیلی تجربه لیگ برتر را نداشتم اما تمام تلاشم را می کنیم تا با عملکردی خوب بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم.

من تصور اینکه یک روز کنار بازیکنان صنعت را داشته باشم را نداشتم چه رسد به حضور مقابل تیم هایی مثل پرسپولیس که در هفته گذشته با آنها مصاف داشتیم. در آن بازی خیلی استرس داشتم که در زمین یکی از بچه های تیم به من گفت سیروان اصلا نگرانی به خودت راه نده و بازی همیشگی خودت را داشته باش. فکر نمی کردم این حرف او آنقدر روی من تاثیرگذار باشد که بهترین عملکردم را در این بازی به نمایش بگذارم. در مقابل سپیدرود هم سعی کردم بهترین نمایش را داشته باشم اما نمی دانم چطور ناگهان داور بازی دو کارت زرد که به نظرم حق من نبود را به من نشان داد و از زمین مسابقه اخراج شدم.  


وی افزود: بازی مقابل سپیدرود یک بازی پایاپای و خوب بود ولی ما می توانستیم برنده باشیم که متاسفانه موقعیت هایمان گل نشد. 


او در ادامه گفت: البته اینکه نتوانستیم دروازه سپیدرودی ها را باز کنیم به وزنه تاثیرگذار این تیم کنار زمین برمی گردد و مطمئنا هر بازیکنی که زیرنظر اسطوره هایی مثل علی کریمی و علی دایی کار می کند انگیزه اش چند برابر می شود و سپیدرودی ها هم در این بازی با داشتن او در کنار خود با روحیه ای بالا به زمین آمدند و اجازه ندادند با وجود روز خوب و پرهجوم ما دروازه شان باز شود.  


از او که در صحبت هایش به بی تجربگی در لیگ برتر اشاره می کند سوال می کنیم چطور به صنعت آمده که پاسخ می گوید: ابتدا خودم را خیلی خلاصه معرفی می کنم و بعد از کسانی که تلاش کردند تا من به لیگ برتر بیایم تشکر می کنم. من اصالتا کرد هستم و بچه کامیاران شهری بین سنندج و کرمانشاه که جز مناطق محروم ایران است، سال گذشته در تیم سردار بوکان حضور داشتم و شاگرد پیروز قربانی بودم. او از زمانی که به این تیم آمدم دائما به من می گفت سیروان تو یک بازیکن موفق خواهی بود چون توان و قدرت زیادی در تو می بینم که واقعا از ایشان بابت زحماتی که برایم کشیدند تشکر می کنم. 


وقتی از این بازیکن درباره گذشته پر از سختی اش می پرسیم، اینطور جواب می دهد: من جز نسلی هستم که اکبر محمدی به تیم ملی جوانان دعوتم کرد. اما به خاطر مصدومیت از جمع ملی پوشان جدا شدم. در شهرم کامیاران امکانات برای پیشرفت کافی نبود و من از آنجا به سلیمانیه رفتم و کارگری کردم که البته صاحب کار ما بعد از اینکه بازی من را در بازی های تفریحی دید به من گفت کار نکنم و  از طریق آشنایی به یکی از تیم های کردستان و سپس یکی از تیم های عراق رفتم. بنابراین من هم فوتبالم را در یکی از تیم های محلی عراق ادامه دادم و از آنجا به سردار بوکان رفتم و حالا هم در صنعت نفت هستم.


وی تصریح کرد: باید از مسئولین باشگاه، سرمربی تیم آقای سرجیو و همه کسانی که کمک کردند من به صنعت بیایم و اکنون چنین عملکردی داشته باشم تشکر می کنم. البته در این بین هواداران آبادانی که در هر تمرین و بازی به ورزشگاه می آیند و تیم را تشویق می کنند هم نباید گذشت و باید یک تشکر خوب هم از آنها داشته باشم امیدوارم امسال بتوانم برای صنعت یک عملکرد خوب داشته باشم تا به هدفی که در نظر دارد برسیم. 


مدافع صنعت اضافه کرد: شاید هیچ وقت تصور نمی کردم اینقدر زود به لیگ برتر برسم اما همیشه به خودم می گفتم هیچ چیزی اتفاقی نیست و اگر تلاش کنی به آن چه می خواهی می رسی که همین طور هم شد. من روزهای سختی داشتم که سر فرصت همه آنها را برای شما خواهم گفت که اگر شما آنها را بشنوید به من حق می دهید که چرا تصور نمی کردم اینقدر زود پیشرفت کنم اگرچه تحمل آن سختی ها و تلاش بیش از حد من را در مسیر موفقیت قرار داد.