بشار رسن: در ایران الدحیل را حذف می‌کنیم

بشار رسن: در ایران الدحیل را حذف می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی نمایندگان قطر، ژاپن و کره جنوبی به پایان رسید. اکنون AFC نقل قولی از برخی بازیکنان برتر دور رفت یک چهارم نهایی منتشر کرده که در این بین، بخشی از صحبت های بشار رسن نیز دیده می شود.

بغداد بونجاح می تواند آقای گل لیگ قهرمانان 2018 باشد. او پس از بازی با استقلال گفت: من از بخش هجومی تیم راضی بودم. این پنجمین باری بود که دبل کردم اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است. ما 50 درصد راه را رفته ایم اما 50 درصد دیگر در دوحه است.

دژان دامیانوویچ ستاره تیم سوون سامسونگ در بازی با چونبوک موتورز بود. او درباره پیروزی این هفته گفت: در این چند روز اتفاقات زیادی برای ما افتاد. سرمربی استعفا داد و ما احساس بدی کردیم. اما من و هم تیمی هایم از این پیروزی خوشحال هستیم و این را به سرمربی قبلی تقدیم می کنیم. من می دانم که او از ما حمایت می کند. حتی فکر میکنم او از ما شادتر است.

الدحیل با گل معز علی پرسپولیس را شکست داد. این مهاجم سیه چرده درباره بازی با پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول موفق به گلزنی شدیم و دو یا سه فرصت هم داشتیم اما سرنوشت به نفع ما نبود. گام بعدی تمرکز روی بازی لیگ است و سپس به اردوگاه تیم ملی میرویم. پس از آن ها به بازی برگشت با پرسپولیس فکر خواهیم کرد.

تیانجین چوانجیان با الکساندر پاتو از پس حریف ژاپنی بر نیامد. پاتو شکست تیمشان را اینطور توضیح می دهد: ما فقط یک روز قبل از بازی وارد ژاپن شدیم اما نیاز داشتیم 2 روز قبل آنجا باشیم. برخی از مشکلات سفر گریبان ما را گرفت اما این بهانه نیست؛ فقط بهتر بود که زودتر آماده مسابقه شویم.

بشار رسن که در تیم منتخب هم جای داشت، با امیدواری خاصی نسبت به آینده صحبت کرد و گفت: ما در هر دو نیمه فرصت هایی را داشتیم، 2 یا 3 شانس خوب که همه را از دست دادیم. ما بد نبودیم و حتی می توان گفت که این یک بازی خوب بود. 1-0 نتیجه بدی برای ما نیست و در ایران می توانیم جبران کنیم. بدیهی است که بازی سختی با الدحیل خواهیم داشت اما امیدوارم بتوانیم انتظارات هوادارانمان در ایران و همچنین کسانی که در قطر ما را حمایت کردند را برآورده کنیم.