الیسون: انقدر احمق نیستم که اشتباهم را تکرار کنم

الیسون: انقدر احمق نیستم که اشتباهم را تکرار کنم

به گزارش "ورزش سه"، گلر برزیلی در دیدار مقابل لسترسیتی، در تقابل با ایهیناچو سعی بر دریبل بازیکن حریف داشت که توپ لو رفت و دروازه تیمش باز شد. در نهایت تیم کلوپ به پیروزی رسید و 3 امتیاز بازی را کسب کرد ولی انتقادات از الیسون آغاز شد. حال او مدعی شد که از اشتباهش درس گرفته و دیگر چنین اقداماتی در زمین انجام نخواهد داد.

او گفت:" در مورد من قضاوت اشتباهی شد، من اشتباهی در بازی خوانی داشتم. می‌خواستم بازی را حفظ کنم و مالکیت توپ در اختیار ما باشد. حالا همه قصد دارند موضوع را بررسی کنند. من احمق نیستم که اشتباهم را تکرار کنم. باید از اشتباهات درس بگیریم.

بازی با پا، بخشی از فوتبال است ولی من نمی‌گویم آنقدری مغرور هستم که به این کار ادامه خواهم داد. اگر لازم باشد، دریبل کردن آخرین اقدام است. متاسفانه امروز باعث گل شد. در واقع فکر می‌کنم روی من خطا شد. پاس خیلی خوبی نگرفتم. در رختکن راجع به این موضوع با ویرجیل صحبت کردیم ولی من می‌توانستم آن را بلند بزنم.

مهم ترین چیز این بود که پیروز شدیم. عصبانی ام که اشتباه کردم و تیم را در شرایط سختی قرار دادم. وقتی یک نفر اشتباه می‌کند، روی همه تاثیر می‌گذارد. باید سعی کنیم تیم را بهبود ببخشیم ولی نتیجه برای ما مهم تر است."