دلبری ستاره ایرانی با سانترهای طلایی در آمکس

دلبری ستاره ایرانی با سانترهای طلایی در آمکس

به گزارش "ورزش سه"، کریس هیتن در 15 دقیقه پایانی بازی با فولام در شرایطی که شاگردانش با نتیجه 2-1 از مهمان لندنی عقب بودند خرید گران قیمت و ایرانی خود را به میدان فرستاد تا با ورود علیرضا جهانبخش سمت راست این تیم جان تازه ای گرفته و بارها موقعیت های گلزنی خلق کند.


شماره 16 برایتون که از دید کارشناسان دیلی میل با حضور 15 دقیقه ای خود موفق شد نمره نسبتا خوب 6 را به خود اختصاص دهد در دقایقی که فرصت هنرنمایی پیدا کرد بارها با فرارهای تند و تیز و ارسال های دقیقی که داشت هم تیمی های خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که مهم ترین صحنه خلق شده در دقایق پایانی بود که ارسال جهانبخش را لوکادیا هلندی دیگر بازیکن تعویضی به زیبایی به سمت دروازه فولام زد اما درخشش بنتیلی دروازه بان حریف مانع فروپاشی دروازه شد.


دیلی میل با تمجید از نمایش بازیکنان تعویضی برایتون در مصاف با فولام مدعی شد حضور نفراتی مثل جهانبخش، لوکادیا و بیسوما توانست شوک خوبی به مرغ های دریایی وارد و آنها را از شکست 2-0 مقابل فولام نجات و به تساوی ارزشمندی برساند تا این تیم در پایان هفته چهارم با یک برد، یک تساوی و دو شکست با کسب 4 امتیاز رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص دهد آن هم با قرعه دشواری که در هفته های ابتدایی نصیب این تیم شده بود.


به این ترتیب جهانبخش در سومین تجربه حضور در لیگ جزیره به عنوان بازیکن تعویضی بار دیگر با فرارهای دیدنی و سانترهای دقیق به دلربایی از طرفداران پرداخت تا با ادامه این روند بتواند در جنگ با هم پستی سرشناس و فرانسوی خود جایگاهی ثابت به دست بیاورد. کنوکارت فرانسوی رقیب اصلی ملی پوش ایرانی عصر دیروز هم نمایش خوبی داشت هم زننده گل اول برایتون بود اما با این وجود در دقیقه 75 جای خود را به جهانبخش داد تا رقابت این دو در روزهای آتی جذاب تر هم پیش برود.

نکته جالب دیگر این که ایرانی های مقیم جزیره با توجه به حضور جهانبخش در ترکیب برایتون این روزها علاقه زیادی به حضور در ورزشگاه آمکس نشان می دهند تا جایی که صفحات مجازی منتسب به این باشگاه با انتشار تصاویری از این طرفداران با پرچم ایران در هنگام بازی های برایتون نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند از جمله این تصویر که اینستاگرام برایتون آن را منتشر کرد.