مدافع سپاهان همچنان پیگیر شکایت از تراکتور

مدافع سپاهان همچنان پیگیر شکایت از تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از ضرب‌الاجلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه‌های ایرانی جهت پرداخت بدهی‌های‌شان و صدور مجوز حرفه ای تا تاریخ ۹ شهریور تعیین کرده بود باشگاه استقلال و پرسپولیس با بسیاری از بازیکنان و مربیان پیشین خود تسویه حساب کرد اما باشگاه تراکتور سازی تبریز حسب ادعای خالد شفیعی مدافع سابق خود که اکنون در سپاهان توپ می زند، هیچگونه اقدامی در جهت پرداخت حق و حقوق ایشان انجام نداده است.


وکیل خالد شفیعی در این زمینه گفت: بعد از اینکه از مسوولین تراکتور  و شخص آقای آجرلو تقاضا نمودیم که حق و حقوق موکل را پرداخت نمایند و هیچگونه اعتنایی ننمودند ناچاراً گزارش بدهی باشگاه تراکتور را به ای اف سی دادیم و ای اف سی به ما پاسخ داد که در این زمینه تحقیق میکنیم . و حتی مدتی قبل نمایندگان ای اف سی که به تهران امده بودند راجع به این موضوع از موکلم تحقیق کرده بودند که آیا باشگاه تراکتور اقدامی در جهت پرداخت حق و حقوقش یا جلب رضایتش کرده یا خیر ؟ که پاسخ موکل منفی بوده است.


وی ادامه داد: حتی بعد از رفتن آقای آجرلو از تراکتور ، صحبت ها و مذاکراتی با آقای الیاسی داشتیم که متاسفانه به سرانجام نرسید و جز خلف وعده چیزی ندیدیم!


ناصر محزوم همچنین گفت: با این حال و به جهت تکلیف اخلاقی مجدداً در چند روز اخیر هم به آقایان اسدی و الیاسی پیغام دادیم و اتمام حجت نمودیم ولیکن باز هم متاسفانه هیچگونه پاسخی از جانب آنها داده نشد . مسئولین تراکتور و فدارسیون خصوصاً مسوول محترم کمیته صدور مجوز حرفه ای جناب آقای سهیل مهدی نیک بدانند قبلاً این موضوع را کتباً ، به اطلاع فدارسیون رسانده و با اتمام مهلت کنفدارسیون آسیا، نتیجه کار آنها در هنگام راستی آزمایی توسط مسوولین کمیته مجوز حرفه ای ای اف سی معلوم و مشخص خواهد شد.