وضعیت نامشخص خط هافبک بارسلونا پس از پایان نقل و انتقالات

وضعیت نامشخص خط هافبک بارسلونا پس از پایان نقل و انتقالات

سایت رسمی فوتبالی - پایان پنجره نقل و انتقالاتی بارسلونا نسبت به فصل گذشته، که تا آخرین لحظه برای به خدمت گرفتن آنخل دی ماریا تقلا می کردند، بسیار آرام تر سپری شد.

به گزارش فوتبالی، آنها از خرید دقیقه آخری صرف نظر کردند و ترجیح دادند رافینیا را علی رغم پیشنهاد قرضی از سوی بتیس، نگه دارند.

اکنون ارنستو والورده 22 بازیکن بزرگسال در اختیار دارد، که از سال پیش کمتر است اما این چیزی است که او در ذهن داشته و می تواند شانس بیشتری برای بازی به بازیکنان جوان مثل ریکی پیگ و خوان میراندا بدهد.

بارسلونا بازیکنانی را به خدمت گرفته است که احتمالا در ترکیب آغازین بازی ها نباشند: آرتور، لنگلت، مالکوم و آرتورو ویدال، در حالی که مونیر، سمپر و رافینیا از دوره های قرضیشان بازگشته اند.

آلکاسر، آندره گومز، دینیه، مینا، الکس ویدال و دلوفئو که نقش بزرگی در تیم نداشتند، بعلاوه پائولینیو و اینیستا از باشگاه رفتند. اینیستا به ژاپن رفت و پائولینیو تصمیم گرفت به گوانگژو برگردد و باشگاه از این انتقال ها 50 میلیون یورو بدست آورد.

اگر کارلس آلنیا به تیم اصلی اضافه شود، تیم 23 نفره خواهد شد، البته باید دید که او پس از مصدومیتی طولانی چگونه در بارسلونای B عمل خواهد کرد. پرجمعیت ترین خط این تیم، خط میانی بوده و دنیس سوارز، سمپر و رافینیا برای بازی با سختی زیادی روبرو هستند.

باشگاه به دنبال جذب هافبک های خلاق بود و دی یانگ و ربیو را نیز دنبال کرد، اما احتمال خرید آنها در زمستان پایین است. سگورا، آبیدال و پلانس به دنبال به خدمت گرفتن مدافع نیز بودند زیرا آلبا بازیکن جانشین ندارد، پست اصلی سرجی روبرتو دفاع راست نبوده و قرارداد توماس فرمالن در حال اتمام است.

این باشگاه همچنین توانست جاسپر سیلسن را که قصد خروج داشت، اما فقط با پیشنهادات بالای 30 میلیون باشگاه راضی به فروش وی می شد، حفظ کند.