حمودی: پیکان ضدفوتبال بازی نمی‌کند/ هدف ما خوب دفاع کردن است

حمودی: پیکان ضدفوتبال بازی نمی‌کند/ هدف ما خوب دفاع کردن است

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما ضدفوتبال بازی نمی‌کند و برخی برای پنهان کردن نقاط ضعف‌شان چنین مسائلی را عنوان می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، علی حمودی در گفت‌وگویی با اشاره به صحبت‌های داریوش یزدی که گفته بود کادر فنی پیکان به بازیکنان دستور داده بودند تا وقت‌کُشی کنند، گفت: من چند سال با آقامجید (مجید جلالی) کار کردم و او هیچ وقت به بازیکنانش نمی‌گوید که دنبال وقت‌کشی باشند. جلالی حتی در این بازی ناراحت بود که چرا عقب‌نشینی کردیم، ولی این موضوع طبیعی بود، چون ما در دو بازی نتیجه نگرفته بودیم و در این مسابقه نیاز به برد داشتیم. وقتی با یک گل جلو بودیم این طبیعی بود که دنبال حفظ برتری‌مان باشیم.

وی در واکنش به اینکه پیکان در اکثر بازی‌ها توسط حریفان متهم به ارائه ضدفوتبال شده است، خاطر نشان کرد: برخی برای پنهان کردن نقاط ضعف‌شان چنین مسائلی را عنوان می‌کنند. شما دیدید که تیم ملی هم در جام جهانی خوب دفاع کرد و توانست عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد. کی‌روش هم همیشه می‌گوید وقتی تیمی گل نخورد این فرصت را دارد که گل بزند و خوب دفاع کردن یک هنر است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در خاتمه اظهار داشت: ما دنبال ضدفوتبال نیستیم، ولی اولویت‌مان گل نخوردن است و اینکه خوب و منطقی دفاع کنیم. این تاکتیک هیچ ایرادی ندارد.