فولادشهر برای ذوب آهن طلسم شد

فولادشهر برای ذوب آهن طلسم شد

به گزارش "ورزش سه"، دومین شکست خانگی ذوب آهن در شرایطی مقابل پدیده مشهد رقم خورد که این نتیجه نشان داد امیدنمازی و شاگردانش با طلسم عجیب ناکامی در بازی های خانگی روبرو شده اند، طلسمی که تا به اینجا 8 امتیاز از چنگ این تیم مدعی خارج کرده است.


بعد از تساوی 2-2 مقابل استقلال در هفته دوم که اولین امتیازات خانگی را از چنگ نمازی و شاگردانش در آورد شکست در دربی نصف جهان مقابل سپاهان در هفته چهارم آن هم در شرایطی که ذوب آهن میزبان بود کارنامه ضعیف بازی های خانگی این تیم را تکمیل کرد تا هر چقدر ذوبی ها در خارج از خانه خوب کار کرده بودند در داخل خانه امتیاز از دست بدهند.


این طلسم در هفته ششم باز هم گریبانگیر ذوبی ها شد تا آنها دومین شکست فصل و خانگی متوالی را این بار مقابل پدیده مشهدی لیگ برتر تجربه کنند، شکستی تلخ که می توانست به یک تساوی تبدیل شود اما داور پنالتی محرز آنها را ندید تا طلسم ناکامی های خانگی همچنان گریبان امید نمازی و شاگردانش را بگیرد.


در شرایطی که ذوبی ها در بازی های خارج از خانه به دو برد و یک تساوی در سه بازی رسیدند نتایج بازی های خانگی آنها که دو شکست و یک تساوی در سه میزبانی بود باعث شد تا عملکرد فوق العاده این تیم در خارج از خانه تحت الشعاع ناکامی های خانگی قرار بگیرد تا امید نمازی در وقفه فعلی لیگ برتر در صدد از بین بردن این طلسم از نظر روحی روانی باشد.