هفت نقل و انتقال احتمالی در روز پایانی

هفت نقل و انتقال احتمالی در روز پایانی

سایت رسمی فوتبالی - پنجره نقل و انتقالاتی انگلستان بسته شده است، اما هنوز معاملات در سایر اروپا می توانند صورت پذیرند.

به گزارش فوتبالی تیم های انگلیسی خارج از لیگ برتر می توانند تا ساعت 17 به وقت محلی روز جمعه بازیکن قرضی جذب کنند، در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی در اسپانیا، آلمان و فرانسه در همین روز بسته خواهد شد.

در اینجا نگاهی به بازیکنانی خواهیم انداخت که ممکن است به تیم دیگری بروند:

ایوان راکیتیچ (بارسلونا)

خرید آرتورو ویدال و آرتور در تابستان رقابت تنگاتنگی در میانه میدان برای راکیتیچ ایجاد کرده است.

با وضعیت نامعلوم آدرین ربیو در پاریس سن ژرمن، قهرمان لیگ 1 فرانسه این بازیکن کروات را تحت نظر دارند و تمایل دارند بند فسخ 112 میلیون یوروییش را فعال کنند.

ژروم بواتنگ (بایرن مونیخ)

شانس ماندن این بازیکن ملی پوش در جمع قهرمانان بوندس لیگا، از دیدگاه اولی هوینس ریاست باشگاه، "50-50" است.

بازیکن سابقح منچستر سیتی می تواند در این تابستان به منچستر یونایتد لینک شده بود، اما به نظر لیگ فرانسه مقصد وی خواهد بود.

شینجی کاگاوا (بورسیا دورتموند)

این بازیکن سابق منچستر یونایتد در برد تیمش در دیدار ابتدایی لیگ مقابل لایپزیگ حاضر نبود و ظاهرا در برنامه های لوسین فاوره مربی جدید تیم جایی ندارد.

با خرید بازیکنان جدید مثل اکسل ویتسل و توماس دلینی، بازیساز ملی پوش ژاپنی می تواند در روز آخر پنجره، وست فالن را ترک کند.

کلودیو مارکیزیو (بازیکن آزاد)

این هافبک ایتالیایی با توافق دو طرفه، قراردادش را با یوونتوس فسخ کرده و به دنبال تیم جدید می گردد.

پورتو و بنفیکا هر دو به دنبال این بازیکن هستند، اگرچه باشگاه های پرتغالی تا روز 21ام سپتامبر فرصت انجام نقل و انتقال را دارند.

لازار مارکوویچ (لیورپول)

بله، او هنوز بازیکن لیورپول است. این بازیکن صربستانی در سال 2014 با مبلغ 20 میلیون یورو به قرمزها پیوست، اما از سال 2015 حتی یک بازی هم برای این تیم نکرده است.

این بازیکن دوره هایی را قرضی در فنرباغچه، اسپورتینگ لیسبون، هال سیتی و اندرلخت بازی کرده است و می تواند امسال به طور دائمی از این باشگاه برود، و به پائوک یونان بپیوندد.

روبن لوفتوس چیک (چلسی)

لافتوس-چیک فصل گذشته را به صورت قرضی در کریستال پالاس بازی کرد، و عملکرد خوبش باعث شد تا وی در جام جهانی در ترکیب تیم انگلیس حاضر باشد.

با حضور جورجینیو، انگولو کانته، راس بارکلی و متئو کواچیچ در استمفورد بریج، لافتوس-چیک می تواند به دنبال خروج از این تیم باشد.

ماریو هرموسو (اسپانیول)

رئال مادرید می خواهد در صورت رفتن خسوس وایخو، یک مدافع وسط چپ پا به خدمت بگیرد - و این بازیکن به نظر گزینه اول آنها می باشد.

هرموسو فصل گذشته با مبلغ 360 هزار یورو به اسپانیول پیوست و رئال می تواند با مبلغ 13.5 میلیون یورو این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرد.