یان رایت: اونای امری در راه درستی قرار دارد

یان رایت: اونای امری در راه درستی قرار دارد

سایت رسمی فوتبالی - یان رایت، اسطوره توپچی ها، اعتقاد دارد که اونای امری راه درستی را در پیش گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر دو دهه پیش هدایت آرسنال را به عهده گرفت و رژیم غذایی خاصی را برای بازیکنان اعمال کرد.

امری اما تغییراتی در نحوه تمرینات خود از زمان پیوستن به این تیم ایجاد کرده است.

بعضی از تکنیک ها و ایده های او هیچ شباهتی با برنامه های ونگر دارد اما یان رایت معتقد است که او راه درستی را در پیش گرفته است.

بازیکن اسطوره ای آرسنال در این باره گفت: " فکر می کنم ونگر انقلابی اساسی در این باشگاه ایجاد کرد اما حالا امری چیزهای بسیار بسیار بیشتری به تیم اضافه کرده است. اما همه چیز از سال 1996 که ونگر کار خود را در این تیم آغاز کرد، شروع شد. در واقع هیچ چیز به صورت اساسی تغییر نکرده است. بازیکنان انگلیسی  بسیار ناراحت بودند چون او مصرف چای را ممنوع کرده و حالا ما فقط آب را داشتیم. هیچ مورد اضافه ای در رژیم وجود نداشت و او حتی به ما می گفت که چند بار باید غذایمان را بجویم! "

آرسنال روز یکشنبه در حالی به مصاف کاردیف می رود که هفته گذشته موفق شد اولین پیروزی خود در لیگ برتر را برابر وستهام به دست آورد. 

ترکیب امارات در این فصل دستخوش تغییراتی شده و رایت فکر می کند که سرمربی به زودی متوجه می شود که کدام بازیکن می تواند خواسته های او را برآورده سازد. 

او در ادامه گفت: " امری در حالی به آرسنال رفت که فکر می کرد باید تغییرات بسیاری را ایجاد کند. بازیکنان نیز برای تغییر آماده هستند و نتیجه این اتفاقات به زودی مشخص خواهد شد. ما در بازی های هفتگی این تغییرات را خواهیم داد اما فکر می کنم او در این کار عالی است. امیدوارم این فرصت را داشته باشد که بازیکنانی که نیاز دارد بخرد تا بتواند برنامه های خود را به صورت کامل پیاده کند. "

دو بازی اول امری با شکست 2 - 0 برابر منچسترسیتی و شکست 3 - 2 برابر چلسی همراه بود.

حریف روز یکشنبه، کاردیف، تا به حال در این فصل گلزنی نکرده و دو پنالتی در جریان بازی ها داشته که هر دو مهار شده است.