خوشحالی منچستریونایتد از قرعه لیگ قهرمانان

خوشحالی منچستریونایتد از قرعه لیگ قهرمانان

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راضی و خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، این نظر مفسر فوتبال انگلیس، استیو نیکول، است که اعتقاد دارد منچستری ها از همگروهی با یوونتوس، والنسیا و یانگ بویز خوشحال هستند. 

چرا که این قرعه به این معناست که قهرمان سابق اولدترافورد، کریستیانو رونالدو، به این ورزشگاه باز می گردد. آنها همچنین برای اولین بار در تاریخ خود به مصاف یانگ بویز می روند. 

تیم خوزه مورینیو لیگ قهرمانان را در سوییس آغاز خواهد کرد و پس از آن میزبان والنسیا خواهد بود. سپس آنها دو دیدار رفت و برگشت برابر یوونتوس را انجام می دهند. 

و نیکول باور دارد که باشگاه از رویارویی با قهرمان سری آ رضایت دارد و فشاری روی این بازی ها نخواهد بود. 

نیکول به ای اس پی ان گفت: " منچستریونایتد باید از این قرعه کشی و نحوه برگزاری بازی ها راضی باشد. آنها پیش از برگزاری دیدار رفت و برگشت با یوونتوس، به مصاف والنسیا و یانگ بویز خواهند رفت که عالی است. اگر در دو بازی اول خود پیروز باشند یعنی هر نتیجه ای برابر یوونتوس قابل قبول است. اگر در دو بازی اول پیروز نباشند شرایط کاملا متفاوت خواهد شد. اگر ترکیب درستی را انتخاب کنند می توانند به راحتی از این گروه صعود کنند. "

بازگشت رونالدو به تئاتر رویاها واکنش بسیاری از هواداران منچستر یونایتد را در فضای مجازی به دنبال داشت. بسیاری از آنها معتقد هستند که به زودی رونالدو به خانه باز می گردد.