یک هدف آلمانی دیگر در تیررس پاری سن ژرمن

یک هدف آلمانی دیگر در تیررس پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، ولی حالا به نظر می‌رسد اوضاع به گونه‌ی دیگری پیش می‌رود. رسانه‌های آلمانی مدعی شده‌اند که در آخرین روزهای فرصت نقل و انتقالات باشگاه متمول فرانسوی، پاری سن ژرمن به رناتو سانچز نزدیک شده و برای جذب او تلاش کرده است. درحالیکه تنها کمتر از یک روز به پایان فرصت نقل و انتقالات باقی مانده، احتمال پیوستن رناتو سانچز پرتغالی به تیم توماس توخل وجود دارد. 


این گزارش اولین بار توسط کیکر مطرح شده بود. روزنامه‌ی آلگماینه زایتونگ، پس از آن با عصبانیت تیتر زد که آیا فرانسوی‌ها از صبر بایرن سوءاستفاده می‌کنند؟ روزنامه‌ی بیلد هم اعلام کرد که رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که پی اس جی حاضر است برای جذب سانچز تا 40 میلیون یورو به بایرن بپردازد. 


در ابتدا به نظر می‌رسید اگر چنین انتقالی انجام شود سانچز به عنوان یار قرضی راهی پاریس خواهد شد ولی حالا با توجه به گزارشهای مربوط به انعقاد قرارداد دائمی، بایرن مسلماً به دنبال این خواهد بود که دست‌کم 35 میلیون یورویی که برای خرید سانچز از بنفیکا پرداخت کرده بود را جبران کند. پس اگر پاری سن ژرمن واقعاً با یک پیشنهاد جدی 40 میلیون یورویی به بایرن نزدیک شود، احتمال اینکه مسئولین بایرن پیشنهاد فرانسوی‌ها را قبول کنند بالا است. جالب اینجا است که می‌دانیم دو باشگاه اخیراً درباره‌ی جروم بواتنگ و خوان برنات مذاکره کرده‌اند و حالا در آخرین روزها ناگهان خبر از ماجرای انتقال رناتو سانچز شنیده می‌شود. باید تا پایان امروز منتظر ماند و دید ماجراهای بایرن و پاری سن ژرمن در طول تابستان به کجا خواهد انجامید؟