بررسی حریفان رئال مادرید در لیگ قهرمانان

بررسی حریفان رئال مادرید در لیگ قهرمانان

سایت رسمی فوتبالی - برای رئال مادرید مسیر فینال لیگ قهرمانان که در استادیوم واندا متروپولیتانو برگزار می شود از گروه جی رقابت ها آغاز می شود، رئال مادرید باید در این مسیر به مصاف تیم ایتالیایی رم، زسکا مسکو روسیه و ویکتوریا پلژن جمهوری چک برود. آنها به دنبال کسب چهاردهمین جام اروپایی خود هستند.

به گزارش فوتبالی، شاید جذاب ترین بازی این گروه بین شاگردان لوپتگی در مقابل باشگاهی باشد که موجب حذف ناباورانه بارسلونا در رقابتهای سال قبل لیگ قهرمانان اروپا شد.

مونچی، مدیر ورزشی باشگاه آس رم، تابستان موفقی را در انتقالات رقم زد و در این تابستان بازیکنان خوبی را از جمله استیون انزونزی، خاویر پاستوره، جاستین کلایورت، داوید سانتون، پاتریک شیک، رابین اولسن، ویلیام بیاندا، آنته کوریک، بایرن کریستانته و ایوان مارکانو را با مجموع ۱۶۳ میلیون یورو درتابستان امسال به خدمت گرفت.

البته رم در این تابستان الیسون بیکر، راجا ناینگولان، کوین استرومن، جورجی دفرل و و ماکسیمیلیان گونالونس را با مجموع ۲۳۲ میلیون به فروش رساند.


 رم :

نقاط قوت

رم تیمی پویا و داینامیک از بازیکنانی است که میتوانند خط حمله بسیار متنوعی را به این تیم ببخشند. خط حمله ای که به وسیله ادین ژکو، داوید پروتی، شیک سنجیز آندر، کلایورت و استفان الشعراوی هدایت می شود.

نقاط ضعف

 در خط دفاعی آنها از اطمینان لازم برخوردار نیستند. آنها در دفاع اولسن را دارند که باید در کنار مانولاس انجام وظیفه کند، به علاوه اینکه پاستوره باید در میانه میدان را در دست بگیرد، جایی که قبلاً نایگولان به خوبی ایفای نقش میکرد.

ستاره

 ژکو ستاره این تیم است و بزرگترین تهدید برای تیم‌های حریف تلقی می شود. وی که موفق شده بود که ۲۴ گل در تمامی رقابت ها (شامل ۸ گل در لیگ قهرمانان) برای باشگاه در فصل قبل به ثمر برساند.


رم سال گذشته موفق به حذف بارسلونا شد

زسکا مسکو

آنها در فصل قبل به عنوان تیم دوم در لیگ روسیه به کار خود پایان دادند. آنها الکساندر کلوین را به ازای ۳۰ میلیون یورو به موناکو و ویتینهو را به ازای ۱۰ میلیون به فلامینگو فروختند. اما هسته اصلی و پر قدرت روسی خود را حفظ کردند. بازیکنانی همچون ایگور آکنیف، آلن ژگیف و ماریو فرناندز و بازیکن اروگوئه آبل هرناندز در این تیم همچنان میدخشند. زسکا مسکو تاکنون موفق به صعود از مرحله گروهی در طی آن در چهار سال گذشته نشده است.

نقاط قوت

 تجربه بازیکنانی همچون آکنیف و ژگیف  در رقابت های اروپایی و همچنین فیزیک بدنی بازیکنانی همچون ماریو فرناندز برای این تیم می‌تواند ترکیب قدرتمندی را ایجاد کند

نقاط ضعف

 آنها در میانه زمین با ضعف مواجه اند جدایی گلووین و ویتینیو برای آنها استعدادهای زیادی را از این تیم جدا کرده است.

ستاره

 ستاره این تیم ژگیف است.این هافبک روسی با کیفیت برای درگیری‌ها و تصاحب توپ ها در میانه زمین شناخته می شود.


 ویکتوریا پلژن

قهرمان چک، که تاکنون موفق به بردن سه عنوان از چهار عنوان قهرمانی لیگ در چهار سال گذشته است، تکمیل کننده گروه رئال مادرید بود. مهاجم آنها مایکل کریمنیک، ستاره تیم است. این تیم که مملو از بازیکنانی با ملیت های مختلف از کشورهای اروپای مرکزی است، اما همچنان فاصله زیادی با تیم های پرقدرت و مطرح اروپایی دارد.

 نقاط قوت

 ویکتوریا پلژن تاکنون کیلومتر های زیادی را سفر کرده است تا به مقابله با تیم های مطرح اروپایی برود بازیکنان آنها از این حیث ، باتجربه هستند.آنها همچنین یک تیم سازمان یافته هستند.

 نقاط ضعف

 فقدان کیفیت. شاید انها در جمهوری چک بسیارتیم  پرقدرتی باشند، اما در لیگ قهرمانان داستان کاملاً فرق می‌کند.

ستاره

کریمنیک ستاره تیم است. بازیکن تیم ملی چک که بهترین گلزن لیگ در فصل قبل شد. او با ۱۶ گل زده کلید موفقیت ویکتوریا پلاژن جهت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان به شمار می اید.