زانتی: بازیکنان اینتر باید خود را باور کنند

زانتی: بازیکنان اینتر باید خود را باور کنند

سایت رسمی فوتبالی - خاویر زانتی پس از اینکه تیم اینترمیلان با بارسلونا همگروه شد، خاطرنشان کرد که آنها "بیش از فقط لیونل مسی" هستند. او گفت: "ما باید به آنچه انجام می دهیم باور داشته باشیم."

به گزارش فوتبالی، اینتری ها پس از چندین سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته اند و برنده سه گانه در سال 2010 خود را همگروه بارسلونا، تاتنهام و  آیندهوون یافته اند.

نایب رئیس باشگاه اینتر به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "می دانیم که تیم های بسیار قدرتمندی در این رقابت ها حاضر هستند و ما در یک گروه سخت قرار گرفته ایم، اما ما به خوبی آماده شده ایم. ما از سختی های پیش رو آگاه هستیم، اما ما اینتر هستیم و باید مثبت بیاندیشیم. بارسلونا بیش از لیونل مسی است، زیرا آنها بازیکنان بزرگی دارند که توانایی انجام کارهای خارق العاده ای داشته و می توانند مالکیت توپ را به خوبی حفظ کنند."

اینتر می بایست نسبت به شروعش در سری آ، که فقط یک امتیاز از دو بازی ابتدایی مقابل ساسولو و تورینو بدست آورده اند، پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

او اظهار داشت: "ما با اعتماد به نفس بالایی تلاش می کنیم، فصل تازه شروع شده است و ما باید به فرم مناسبمان برسیم. هم اکنون فرصت کسب پیروزی مقابل بولونیا را در روز شنبه داریم، بعد از آن تعطیلات بین المللی به ما اجازه خواهد داد تا بیشتر تمرین کنیم. من انتظار چنین شروعی را نداشتم، اما فوتبال همین گونه است. همواره دشواری هایی پیش خواهند آمد، اما ما باید به آنچه انجام می دهیم، باور داشته باشیم."