حمایت دشام از لوریس پس از اعلام لیست نفرات تیم ملی فرانسه

حمایت دشام از لوریس پس از اعلام لیست نفرات تیم ملی فرانسه

سایت رسمی فوتبالی - هوگو لوریس به اتهام رانندگی در حالت مستی در ساعات اولیه جمعه گذشته توست پلیس لندن بازداشت شد .

به گزارش فوتبالی، او که بر اساس وثیقه ازاد شده است باید در دادگاهی در این رابطه در روز 11 سپتامبر حضور یابد.

دیدیه دشام حمایت تمام قد خود را از این بازیکن 31 ساله اعلام کرده است، بعد از اعلام اسامی بازیکنان فرانسه برای شرکت در اردوی تیم ملی در دیدار هاییی مقابل آلمان در ششم سپتامبر و هلند سه روز پس از آن. دشان در مصاحبه ای گفت : "من با او صحبت کردم و او اشتباهش را پذیرفته و از بابت آن متاسف است. او می‌داند که دیگر نباید این کار را تکرار کند، هرچند که اگر دوباره اتفاق بیفتد نظر من را در رابطه با هوگو لوریس تغییر نخواهد داد، و اوریس برای من همان مردی است که من او را همیشه می شناخته ام، مائوریتسو پوتچینو هم پیش از دیدار دوشنبه مقابل منچستر که با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسیده بود حمایت کامل خود را از او اعلام کرده بود. این دورازه بان در لیست دشان حضور دارد و دروازه بان مصدوم مارسی استیو ماندانا توسط بین نسل از بوردو جایگزین شده. نکته جالب تر حضور مدافع مارس یعنی عادل رامی در لیست دشان است است، در حالی که پیش از آن به طور قطعی خداحافظی خود را در شب قهرمانی فرانسه در جام جهانی از تیم ملی اعلام کرده بود. با وجود اینکه این بازیکن در بیشتر بازی های جام جهانی بصورت یار تعویضی به میدان رفته بدو، دشان همچنان معتقد است که می‌تواند به این مدافع ۳۲ ساله خود اعتماد کند.

اوگفت: " من با او صحبت کردم ما با همدیگر قرار است روی جزئیات بیشتری صحبت کنیم هر چند که تصمیم نهایی را خود او خواهد گرفت .اما در این لحظه او در یکی از بهترین باشگاه های فرانسه بازی می کند پس برای من او همچنان توان رقابتی را دارد. به هر حال او از اینکه دوباره دعوت شده بود بسیار خوشحال بود و حتی یک لحظه هم دراینباره درنگ نکرد. ترکیب دشان شامل بازیکنان است که همه انها در بازی فینال جام مقابل کرواسی را از آغاز به میدان رفته بودند، و فرانسه در این دیدار موفق شد کرواسی را با نتیجه  4بر 2 شکست دهد.

 لیست کامل فرانسه 

دروازه‌بانان : هوگو لوریس (تاتنهام انگلیس) بینتو کاستیل (بوردو) آلفونس آرلوا (پاری‌سن‌ژرمن)

 مدافعان : لوکاس هرناندز (اتلتیکو مادرید اسپانیا) پرسل کیمپمبه (پاری سن ژرمن) بنجامین مندی (منچسترسیتی انگلیس) بنجامین پاوارد (اشتوتگارت آلمان) عادل رامی (مارسی)  جبرئیل سیدیبه (موناکو) ساموئل اومتیتی (بارسلونا اسپانیا) رافائل واران (رئال مادرید اسپانیا)

خط میانی : انگولو کانته (چلسی انگلیس) بلاسی ماتیودی (یوونتوس ایتالیا) استیون انزونزی (رم ایتالیا) پل پوگبا (منچستر یونایتد انگلیس) کورنتین تولیسیو (بایرن مونیخ آلمان)

 مهاجمان عثمان دمبله (بارسلونا اسپانیا) نبیل فکیر (لیون) اولیویر ژیرو (چلسی انگلیس) آنتوان گریزمن (اتلتیکو مادرید اسپانیا) توماس لمار (اتلتیکو مادرید اسپانیا) کیلیان امپابه (پاری سن ژرمن) و فلورین تاوین (مارسی).