کاریوس: کلوپ می خواست در لیورپول بمانم

کاریوس: کلوپ می خواست در لیورپول بمانم

سایت رسمی فوتبالی - کاریوس می گوید که یورگن کلوپ قبل از انتقال قرضی اش به بشیکتاش، از او خواسته است تا در لیورپول بماند.

به گزارش فوتبالی، کاریوس با قراردادی قرضی دوساله به بشیکتاش ترکیه پیوست و این در حالی بود که خرید تابستانی لیورپول، آلیسون پیراهن شماره یک باشگاه را از آن خود کرد.

کاریوس معتقد است که انتقال قرضی او به ترکیه می تواند به نفع همه طرفین باشد اما او می گوید که مجبور بوده، کلوپ را به این انتقال راضی کند.

کاریوس در مصاحبه خود در بشیکتاش گفت : "کلوپ به من گفت که می خواهد من را در ترکیب داشته باشد، چرا که او به بازیکنان با کیفیت نیاز دارد. اما من با او صحبت کردم و از خواسته خود برای بازی کردن در بشیکتاش به او گفتم، به او گفتم که این چقدر برایم مهم است. من مدت زیادی را با او به گفت و گو پرداختم و درنهایت او موقعیت مرا درک کرد. فکر میکنم که این انتقال برای همه خوب بود. او برای من آرزوی موفقیت کرد و همچنین گفت که دوست دارد من را نگه دارد. "

کاریوس باید بشیکتاش را در قهرمانی لیگ ترکیه یاری کند، چرا که در فصل قبل بشیکتاش، جایگاه مایوس کننده چهارم لیگ را به خود اختصاص داده بود.

او در این باره اظهار داشت: "من به اینجا آمدم چرا که معتقدم می توانم گام بعدی را در حرفه ام بردارم، و به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و همچینی به پیشرفت کل تیم نیز کمک کنم. من هنوز برای دروازه بانی جوانم. می خواهم گام بعدی را بردارم وبا بشیکتاش عناوین زیادی را کسب نمایم. "