احتمال ادامه حضور دنی رز در تاتنهام

احتمال ادامه حضور دنی رز در تاتنهام

سایت رسمی فوتبالی - دنی رز، مدافع تاتنهام، می گوید که انتظار دارد در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپایی در تاریخ 9 شهریور ماه در تاتنهام بماند. 

رز مذاکراتی را با پاری سن ژرمن انجام داده بود.

با این حال او در پیروزی 3 - 0 تاتنهام برابر منچستریونایتد نمایش خوبی از خود نشان داد. 

حالا او انتظار دارد تا دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشد. 

او در این باره گفت: " اگر پس از جمعه اینجا باشم که انتظار دارم همین اتفاق رخ دهد، تمام تلاشم را می کنم تا بهترین اتفاق در انتهای فصل برای تیم بیفتد. مربی چند هفته قبل با همه صحبت کرد و گفت که همه باید از صفر شروع کنند. ما باید از نو آغاز می کردیم و تلاش می کردیم تا با عملکردمان او را تحت تاثیر قرار دهیم و این عالی است. ما همه از ابتدا شروع کردیم. من خوب هستم و به شایعات پیرامون آینده ام گوش نمی کنم. "

بازیکن تیم ملی انگلیس احساس می کند که بازی در اولدترافورد روند حضور او در تاتنهام را تغییر داد. 

او اظهار داشت: " چند هفته قبل من و مربی یک مکالمه تلفنی داشتیم و دو جلسه حضوری یک ساعته نیز برگزار کردیم. هردوی ما از شرایط آگاه هستیم. روز دوشنبه برای من بسیار مهم بود. با وجود تمام شایعات او به من اعتماد کرد و به من باور داشت و مرا در چنین بازی مهمی به میدان فرستاد. بازی ای که نیازی نبود هیچ تغییری ایجاد کند. این بهترین کاری بود که او در طول این 4 - 5 سال همکاری  برای من انجام داد. من بسیار شوکه بودم. فکر می کردم که تعویضی صورت بگیرد اما هرگز فکر نمی کردم که من به زمین فرستاده شوم. "

این بازیکن 28 ساله حدود یک دهه پیش از لیدزیونایتد به تاتنهام آمد. او 162 بازی برای باشگاه انجام داده و به صورت قرضی در واتفورد، پتربور، بریستول و ساندرلند نیز به میدان رفته است.