لیورپول دیگر غول خفته نیست

لیورپول دیگر غول خفته نیست

سایت رسمی فوتبالی - مدیر اجرایی لیورپول، بیلی هوگان، تاکید دارد که این باشگاه دیگر غول خفته فوتبال انگلیس نیست. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول حالا با کسب 9 امتیاز از سه بازی ابتدایی خود در فصل جدید در صدر جدول قرار دارد و بیرون از زمین نیز تبلیغات سالیانه بیش از دو برابر شده و از زمان حضور هوگان در باشگاه به عنوان مدیر دفتر تجاری در سال 2012 به 136 میلیون پوند رسیده است. 

یورگن کلوپ توانست در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان گرانقیمتی را به خدمت بگیرد و 177 میلیون پوند برای چهار بازیکن بپردازد. هوگان باور دارد که باشگاه از زمان حضور او در مرسی ساید روند رو به رشدی را طی کرده است. 

هوگان به لیورپول اکو گفت: " شرایط در 6 سال پیش بسیار متفاوت بود. ما در آن زمان سعی داشتیم پیشرفت کنیم. از نظر تجاری که محدوده فعالیت و تخصص من است، این رشد کاملا محسوس است. اما مهمتر از آن و چیزی که فکر می کنم همه به آن مفتخر هستند استراتژی ای است که از زمان مالکیت اف اس جی اتخاذ شد و شیوه ای که با کمک آن سبکی طولانی مدت را انتخاب کردیم تا تیم در زمین موفق باشد. تمام کارها برای این است که همه این جام می خواهند پیروز باشند. تمام اعضای تیم در بیرون زمین مشتاق هستند که باشگاه را به روزهای بازگرداند که ما باور داریم. لیورپول جز بهترین تیم های دنیاست. ما نمی توانیم در زمین به این کار کمک کنیم اما می توانیم با پیشرفت اقتصادی این روند را سرعت ببخشیم. این کار باعث می شود که هواداران به باشگاه افتخار کنند. حالا باشگاه امروز در جایگاهی مثبت است. فوتبال بی نظیری بازی می کند و همه ما برای آینده هیجانزده هستیم. وقتی به گذشته و زمانی که اف اس جی مالکیت لیورپول را در اختیار گرفت نگاه می کنید، می بینید که مردم این باشگاه را یک غول خفته می دیدند. فکر می کنم این صحبت درست بود. "

هوگان باور دارد که کلوپ یکی از نکات مهم موفقیت باشگاه در بیرون و درون زمین بوده است. 

او اظهار داشت: " یورگن شخصیت بزرگی است و بسیار حمایتگر است. او کاملا می داند که هدف ما برای فعالیت در بخش تجاری چیست و چقدر می تواند در زمین به تیم کمک کند. "

هوگان اضافه کرد: " تاثیر کلوپ چیزی فراتر از ارتباط با فوتبال است. او بر تمام باشگاه تاثیرگذار است. بسیار آماده است و ما از اینکه او اینجاست بسیار خوشحالیم. "