یحیی توره در آستانه پیوستن به المپیاکوس

یحیی توره در آستانه پیوستن به المپیاکوس

سایت رسمی فوتبالی - سایت ای اس پی ان به نقل از منابع خود در یونان مدعی شد که هافبک سابق منچسترسیتی، یحیی توره، در آستانه پیوستن به المپیاکوس قرار دارد.

توره 35 ساله بعد از پایان قراردادش با سیتی بازیکن آزاد محسوب می شود و آماده است که به المپیاکوس بازگردد. این بازیکن فصل 06 - 2005 در این تیم توپ می زد و پس از آن به موناکو پیوست. 

المپیاکوس که فصل گذشته در رده سوم قرار گرفت، قصد دارد عنوان قهرمانی لیگ یونان را از آاک آتن پس بگیرد و تجربه توره می تواند مهم به آنها کمک کند. 

باشگاه در حال حاضر در اروپاست و آماده می شود تا دیدار برگشت مرحله انتخابی لیگ اروپا برابر برنلی را برگزار کنند. آنها در دیدار رفت روز پنج شنبه با حساب 3 - 1 پیروز شدند. 

مدیر برنامه های توره، دیمیتری، مدعی شده بود که این هافبک روز سه شنبه تست های پزشکی خود را در لندن انجام داده و گمانه زنی های پیرامون انتخاب او به یکی از باشگاه های پایتخت انگلیس صورت گرفته بود. 

توره سه قهرمانی لیگ برتر، سه قهرمانی جام اتحادیه و یک قهرمانی جام حذفی در 315 حضور خود در چلسی به دست آورد و پس از سال 2010 که از بارسلونا به این تیم پیوست 79 گل نیر در کارنامه خود ثبت کرد.