لوچیانو موجی: خرید رونالدوی 33 ساله با این قیمت اشتباه بود

لوچیانو موجی: خرید رونالدوی 33 ساله با این قیمت اشتباه بود

سایت رسمی فوتبالی - لوچیانو موجی مدعی شده که در سال 2003 در آستانه جذب رونالدو به یوونتوس قرار داشت اما حالا حاضر نمی شد 112 میلیون یورو برای یک بازیکن 33 ساله خرج کند.

به گزارش فوتبالی، موجی روز چهارشنبه در گفتگو با کوریره دلو اسپرت شرح داد که چطور خودداری مارسلو سالاس از پیوستن به اسپورتینگ باعث شد رونالدو به عنوان یک نوجوان به یووه نیپوندد و گفت که این تیم باید پیش از به خدمت گرفتن رونالدو، هیگواین را به مبلغ 50 میلیون یورو به فروش می رساند. 

او به کوریره دلو اسپرت گفت: " خرید رونالدو مانند خرید یک فیات بود. من پیش از این به خرید این بازیکن بسیار نزدیک بودم. او 18 ساله بود و برای اسپورتینگ بازی می کرد. من او را دیدم و صبح روز بعد خواستار امضای قرارداد با او شدم. این قرارداد به مبلغ 5 میلیارد لیر به علاوه سالاس بود که او هم یک میلیارد دریافت می کرد. اما پس از آن سالاس ترجیح داد که به ریورپلاته برود و منچستریونایتد نیز رونالدو را به خدمت گرفت. در آن زمان یووه در بحران بود. ما حتی یک پنی نداشتیم. این یک انتقال باورنکردنی می شد. با ای حال من هرگز یک بازیکن 33 ساله را با این قیمت نمی خریدم و مطمئنا هرگز پیش از فروش هیگواین که به صورت تضمینی 20 گل در لیگ می زند، او را نمی خریدم. من هیگواین را به مبلغ 50 میلیون یورو می فروختم و شاید پس از آن ممکن بود امضای قرارداد با رونالدو را اعلام کنم. "