پل پارکر: مورینیو باید هرچه سریعتر اخراج شود

پل پارکر: مورینیو باید هرچه سریعتر اخراج شود

سایت رسمی فوتبالی - مورینیو باید هرچه سریعتر اخراج شود. این نظر ستاره سابق منچستریونایتد، پل پارکر، است که اعتقاد دارد هر اتفاقی تا این جا رخ داده بس است. 

به گزارش فوتبالی، آقای خاص پس از آغاز ضعیف در لیگ برتر در هفته های اخیر تحت فشارهای زیادی بوده است. 

در پیش فصل نیز مورینیو به دلیل عدم رضایت از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات بارها به صورت عمومی از مدیران باشگاه انتقاد کرده بود. 

شیاطین سرخ دو بازی متوالی برابر برایتون و تاتنهام را برگزار کردند که در بازی آخر در اولدترافورد 3 گل دریافت کردند. 

این بدترین شکست خانگی سرمربی سابق چلسی در دیدارهای خانگی بود و باعث شد که او در کنفرانس خبری پس از بازی کنترل خود را از دست بدهد. 

پارکر باور دارد که زمان تغییر در اولدترافورد فرا رسیده است. 

او در گفتگو با تاک اسپرت گفت: " فوتبال ضعیفی را شاهد هستیم. عملکرد تیم واقعا ضعیف است و بسیاری از مردم آن بیرون معتقد هستند که او قهرمان است و همه این اتفاق ها عادی است. اما به نظر من همه چیز به سبک و شخصیتی که باعث پیروزی می شود مربوط است. آنها دیگر این شخصیت را ندارند. این شخصیت از آنها گرفته شده است. آنها نظراتشان را بیان نمی کنند و خلاقیتی ندارند. شما میلیون ها پوند به بازیکنان پرداخت می کنید و همچنان تلاش می کنید تا آنها را کنترل کنید. این برای باشگاهی مانند منچستریونایتد منطقی نیست. در آخر منچستر باید تغییر کند. سبک بازی آنها تا زمان حضور خوزه مورینیو تغییر نخواهد کرد. این روش مورینیو است که بازیکنان را تضعیف کند. "