دیلی میل: جهانبخش ناکام در نجات برایتون از شکست

دیلی میل: جهانبخش ناکام در نجات برایتون از شکست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش بعد از سه هفته نیمکت نشینی در لیگ برتر جزیره شب گذشته در دور اول جام اتحادیه انگلیس در حالی به ترکیب اصلی برایتون رسید که بسیاری امیدوار بودند ستاره 17 میلیون پوندی این تیم بتواند خودی نشان داده و زمینه برپایی جشن صعود از این مرحله را برپا کند، اتفاقی که رخ نداد و باعث شد عملکرد این بازیکن با انتقاداتی نیز مواجه شود.


سایت دیلی میل در گزارش خود از حواشی رویارویی برایتون با ساوتهمپتون در دور اول جام اتحادیه نوشت:«مهاجمی نیمت نشین از ساوتهمپتون با یک ضربه سر سرنوشت بازی را رقم زد تا برایتونی ها وداع زودهنگامی از این جام داشته باشند. آئوستین که در ترکیب اصلی مارک هیوز جایی نداشت در جام اتحادیه نگاه ها را به خود معطوف کرد و برگ برنده تیمش لقب گرفت».


این رسانه معتبر در ادامه به اولین حضور ستاره گران قیمت ایرانی در ترکیب اصلی برایتون اشاره و افزود:« علیرضا جهانبخش گران ترین خرید تابستانی باشگاه برایتون اولین بازی نود دقیقه ای خود را در حالی انجام داد که نتوانست مانع از شکست و حذف این تیم از جام اتحادیه شود».


دیلی میل در ادامه به بررسی عملکرد تک تک بازیکنان حاضر در زمین پرداخت و ضعیف ترین نمره در تیم برایتون را به علیرضا جهانبخش داد .ستاره ایرانی با کسب نمره 5.5 در بین برایتونی ها پایین ترین نمره را کسب کرد تا مشخص شود عملکرد او در اولین حضور نود دقیقه ای چندان رضایتبخش نبوده است.