درس چلسی برای منچستریونایتد: مورینیو را سریعتر اخراج کنید

درس چلسی برای منچستریونایتد: مورینیو را سریعتر اخراج کنید

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد باید از تجربه چلسی درس گرفته و خوزه مورینیو را هرچه زودتر اخراج کند.

به گزارش فوتبالی، این نظر کارشناس ای اس پی ان و بازیکن سابق تیم ملی ونزوئلا، آلخاندرو مورنو می باشد. خوزه مورینیو در منچستر یونایتد تحت فشار است، زیرا شیاطین سرخ در دو بازی از سه مسابقه ابتدایی فصل خود شکست خورده اند.

یک باخت 0-3 در خانه مقابل تاتنهام در دوشنبه شب بدین معناست که آنها، پس از باخت شگفت آور 2-3 مقابل برایتون، دو بازی قبلی خود را باخته اند.

مورینیو در بین تمام مربیان لیگ جزیره، بیشترین شانس اخراج را دارد.

و مورنو می گوید که یونایتد، اگر قصد اخراج مورینیو را دارد، باید زودتر اقدام کند.

مورینیو در دومین دوره حضورش در چلسی در سال 2015 در ماه دسامبر از سمت خود برکنار شد و این باشگاه آن فصل را در رتبه بد شانزدهم به پایان رساند.

مورنو گفت: "اگر شما منچستر یونایتد باشید، فکر می کنم باید از تجربه چلسی با مورینیوی دو سال پیش درس بگیرید. نباید اجازه دهید که کار به جایی بکشد که ادامه فصل را نیز تحت الشعاع قرار دهد. بنابراین اگر این قصد را دارید، فکر می کنم هرچه زودتر، بهتر. "

در حالی که بازی دوشنبه شب در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافته بود، تاتنهام در هفت دقیقه آغازین نیمه دوم دوبار توانست به گل برسد.

لوکاس مورا سپس در انتهای بازی گل دوم خود را به ثمر رساند تا تیم میهمان برنده این بازی باشد.

و مورنو ادعا می کند که عملکرد بازیکنان تنها نشان دهنده آنچه او در مورد یونایتد فکر می کند بود.

وی افزود: " فکر می کنم حرف هایم در مورد منچستر یونایتد ثابت شد که این تیم شکست خورده است و تقسیم شده است. لحظه ای که توپ (هری) کین گل شد، ناگهان انگار بازی تمام شده بود."

یونایتد روز یکشنبه به مصاف برنلی خواهد رفت و سعی خواهد کرد که از سه باخت پیاپی جلوگیری کند.