احتمال بازگشت مسوت اوزیل به ترکیب آرسنال

احتمال بازگشت مسوت اوزیل به ترکیب آرسنال

سایت رسمی فوتبالی - انتظار می رود که مسوت اوزیل به تمریناتش در سه شنبه ادامه دهد و احتمالا به ترکیب آرسنال برای بازی آخر هفته شان مقابل کاردیف بازگردد.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها اولین برد خود در دوره مربیگری اونای امری را در مقابل وستهام به دست آوردند اما پیروزی روز شنبه آنها تحت الشعاع ماجرای غیبت اوزیل قرار گرفت.

آرسنال ادعا کرد که این بازیکن برنده سابق جام جهانی به دلیل بیماری این مسابقه را از دست داده بود اما خبرها حاکی از این است که ستاره سابق رئال مادرید در یک بحث شدید با مربی جدیدش درباره نقش وی در تیم درگیر شده است.

امری در کنفرانس خبری بعد از بازی، این ادعاها را اشتباه قلمداد کرد. وی پیش از این در عموم از اوزیل حمایت کرده و گفته است که آرسنال خانواده اوست.

نشریه ایونینگ استاندارد ادعا می کند که اوزیل قرار است سه شنبه به زمین تمرین اشگاه آرسنال برگردد و با کل تیم که روز قبل را مرخصی گرفته بودند تمرین کند، اگرچه مشخص نیست که او جلسه تمرینی بیرونی داشته است یا در باشگاه مشغول کار کردن بر روی آمادگی جسمانی اش بوده است.

صرف نظر از آمادگی جسمانیش، اوزیل که قراردادی بالغ بر 350 هزار پوند در هفته را در ژانویه امضا کرده است، با چالشی جهت بازگشتن به ترکیب یازده نفره منتخب امری رو در رو می باشد.

اوزیل دو بازی ابتدایی فصل را آغاز کرد اما با بازی خوب آرون رمزی در غیاب وی مقابل وستهام، و بازی کردن الکس ایووبی و هنریک مخیتاریان به عنوان گزینه های منتخب امری در کناره های زمین، این بازیکن ممکن است شنبه خود را روی نیمکت ببیند.