حداقل یک هفته قبل اطلاع دهند که پرواز لغو شده است

حداقل یک هفته قبل اطلاع دهند که پرواز لغو شده است

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در حال رایزنی هستیم که از تهران به سمت جم حرکت کنیم.

           

به گزارش فوتبالی، رضا فتاحی در خصوص لغو بلیت هواپیمای این تیم قبل از اعزام به جم برای بازی با پارس جنوبی اظهار داشت: متأسفانه هر وقت که به سمت جم حرکت می‌کنیم یا مشکل هواپیما داریم یا مشکل رزرو هتل، اما خدا را شکر با کمک مسئولان استان و هیأت فوتبال جم هتل رزرو شد و ما مشکلی نداریم، اما یک اتفاق جالب افتاد که همه ما تعجب کردیم.هواپیمای ایرلاین کیش امروز صبح اعلام کرد که پرواز لغو است و ما کاملاً شوکه شدیم.

  

وی در ادامه گفت:‌ برای من که ۱۶ سال در این فوتبال هستم خیلی جالب است این  اولین اتفاق است که در این چند ساله  می‌بینم. یک فردی زنگ می‌زند و می‌گویم پرواز لغو شده است.هیچ‌کس پاسخگو نیست. حداقل یک هفته قبل به ما اطلاع بدهند که بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم تا خود را به جم برسانیم. ما چطور ۴۰ نفر را به جم برسانیم آن هم بدون پرواز؟ واقعاً از صبح خیلی اذیت شدیم و به دنبال راهی هستیم تا این مشکل هرچه زودتر برطرف شود.

  

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در پایان گفت: در حال رایزنی هستیم که از تهران به سمت جم حرکت کنیم. با توجه به اینکه بلیت به سمت تهران کم است باید حداقل بازیکنان را با هواپیما به تهران برسانیم و بعضی از عوامل هم با اتوبوس حرکت کنند و بعد از تهران به سمت جم حرکت کنیم. امیدوارم در این ۴-۳ ساعت مشکلاتمان حل شود. به هر حال همه جوره تحت فشار قرار گرفتیم. باید هرطور شده خودمان را به جم برسانیم.