مذاکره منچستریونایتد با روبرتو مارتینز برای جانشینی مورینیو

مذاکره منچستریونایتد با روبرتو مارتینز برای جانشینی مورینیو

سایت رسمی فوتبال - به گفته مفسر بین اسپرت، ریچارد کیز، منچستریونایتد مذاکراتی را با روبرتو مارتینز برای قبول جانشینی خوزه مورینیو انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، با شکست 3 - 0 شب گذشته برابر تاتنهام در اولدترافورد بیش از پیش در معرض اخراج قرار گرفت. 

شیاطین سرخ حالا باید تنها یک هفته پس از شکست 3 - 2 برابر برایتون با این معضل نیز دست و پنجه نرم کنند و تلاش کنند که شرایط را تغییر دهند. 

اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند، مقامات منچستریونایتد مورینیو را با گزینه هایی مانند زین الدین زیدان، پوچتینو و یا حتی آنتونیو کونته تعویض خواهند کرد. 

حالا ریچارد کیز مدعی شده که روبرتو مارتینز یکی از مدعیان اصلی جانشینی مورینیو است. 

او در بلاگ خود نوشت: " وودوارد پیش از با نمایندگان جانشینان احتمالی مذاکراتی را انجام داده و اندی گری با نام بردن از روبرتو مارتینز من را شگفت زده کرد. یک مکالمه خصوصی با او من را قانع کرد که راه های ارتباط این مربی با یونایتد باز است. متاسفم! این اشتباه من نیست. من درک می کنم که چرا بعضی با حضور مارتینز موافق هستند اما فکر نمی کنم که او بتواند هواداران یونایتد را راضی کند. نه! مربی بعدی باید زیدان باشد. کسی که ثابت کرده می تواند در باشگاه های بزرگ کار کند و سه بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است. بله! سه بار خوزه. سه. احترام بگذار. احترام بگذار. احترام بگذار. "

کیز همچنین معتقد است که اد وودوارد نباید به دلیل این که دو سال پیش مورینیو را انتخاب کرد، مورد انتقاد قرار بگیرد. 

مورینیو در آستانه اخراج از منچستریونایتد

مربی 55 ساله بعد از دوران سخت فن خال و دیوید مویس به این باشگاه آمد. 

و کیز اضافه کرد: " من اد وودوارد را مقصر این افتضاح نمی دانم. من نیز مانند او به دنبال مورینیو می رفتم. فکر می کنم این بازی عالی بود. اما مورینیو هرگز از اشتباهات گذشته درس نمی گیرد. ما در طول مدت حرفه ای او این جا بودیم. او نه تنها از همه ناراحت است بلکه حالا وودوارد نمی تواند بازیکنان بزرگ دیگری را برای حضور در منچستریونایتد راضی کند. من هفته پیش به شما گفتم که بازیکنان بزرگ نمی خواهند برای مورینیو بازی کنند. این شوخی نیست. من دوباره می پرسم. چه کسی می خواهد کار کند و تفریح نداشته باشد؟ "

مورینیو قصد دارد در دیدار برابر برنلی در روز یکشنبه شرایط بحرانی تیم خود را بهبود بخشد.