داویده زاپاکاستا: اگر در ترکیب اصلی نباشم، چلسی را ترک می کنم

داویده زاپاکاستا: اگر در ترکیب اصلی نباشم، چلسی را ترک می کنم

سایت رسمی فوتبالی - داویده زاپاکاستا، مدافع چلسی، از تلاش اینترمیلان برای جذب خود خبر داد و تایید کرد که اگر در آینده جایی در ترکیب اصلی چلسی نداشته باشد این باشگاه را ترک خواهد کرد. 

زاپاکاستای 26 ساله سال 2017 از تورینو به چلسی رفت و گزینه اول حضور در این تیم نبوده است. این بازیکن ایتالیایی تنها در 12 بازی در لیگ در فصل گذشته به صورت ثابت به میدان رفت و هنوز نتوانسته تحت هدایت مائوریزیو ساری در ترکیب اصلی چلسی به زمین برود. 

زاپاکاستا به کوریره دلو اسپرت گفت: " من می خواهم تلاش کنم تا مربی را وادار کنم به من فکر کند. البته که یکی از گزینه های من بازگشت به ایتالیاست. اینتر در تابستان به من پیشنهاد داد اما من اینجا خوشحالم. اگر نتوانم زیاد بازی کنم آن وقت درباره جدایی فکر می کنم. هیچکس نشستن روی نیمکت را دوست ندارد. "

زاپاکاستا 12 بازی ملی در کارنامه دارد و معتقد است که حضور ساری پس از اخراج آنتونیو کونته تاثیر زیادی در ادامه حضور او در استمفوردبریج داشته است.

او در این باره گفت: " هر دو مربی به خوبی رقبای خود را بررسی می کردند و از ساختار تیم نگهداری می کردند. آنتونیو تاکتیک های از پیش تعریف شده خودش را داشت. ساری پاس های سریع و مالکیت توپ را می خواهد. او خوب است و گاهی شوخی می کند اما بیشتر وقت ها فقط چند نفر از ما شوخی های او را متوجه می شویم چون به ایتالیایی هستند و من از این که به این خوبی انگلیسی صحبت می کند شگفت زده می شوم. در آغاز مشکل زبان داشتم اما پیشرفت کردم و حالا همه چیز بهتر است. فقط به یک سال دیگر زمان نیاز دارم تا عالی شود. از زمانی که به این جا آمدم آلوارو موراتا به خوبی از من استقبال کرد. در چلسی، جایی که زندگی می کنم، ایتالیایی های زیادی را می شناسم و در رختکن رابطه خوبی با همه دارم. ادن هازارد واقعا بامزه است و مدام در حال شوخی است. "