علاقه پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بارسلونا به جذب اریکسن

علاقه پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بارسلونا به جذب اریکسن

سایت رسمی فوتبالی - در فاصله چند روز مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا، پی اس جی، رئال مادرید و بارسلونا خواهان جذب کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام، هستند. 

به گزارش فوتبالی، اریکسن پس از کمک به پیروزی 3 - 0 تیمش در برابر منچستریونایتد در اولدترافورد بار دیگر مورد توجه تیم های مطرح اروپایی قرار گرفت. 

بازیکن تیم ملی دانمارک پاس گل اول لوکاس مورا را ارسال کرد تا این بازیکن برزیلی گل دوم تاتنهام را پس از هری کین به ثمر برساند. 

اریکسن اخیرا به پی اس جی لینک شده و سایت ترانسفرمارکت معتقد است که آنها پیشنهاد 63 میلیون پوندی تیم پاریسی را رد کرده اند. 

با این حالا گفته می شود که این تیم فرانسوی همچنان امیدوار است که بتواند پیش از پایان مهلت امضای قرارداد با بازیکنان جدید در روز جمعه بتواند این بازیکن را از تاتنهام به خدمت بگیرد. 

پی اس جی امیدوار است که پیشنهاد 90 میلیون پوندی برای تاتنهام کافی باشد تا اجازه جدایی این بازیکن را صادر کند. پاریسی ها قصد دارند از این بازیکن در راه رسیدن به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کنند. اکسپرس اسپرت گزارش داده که آنها حتی حاضر هستند تا 100 میلیون پوند برای این بازیکن بپردازند. 

سایت ترانسفرمارکت همچنین گزارش داده که رئال مادرید و بارسلونا قصد دارند این بازیکن را هایجک کنند. 

مادریدی ها پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس تحت فشار شدیدی قرار دارند. 

رونالدو ماه گذشته با قراردادی به ارزش 105 میلیون پوند به بانوی پیر پیوست. دلیل اصلی این انتقالی مشکلات مالی رونالدو در رئال و عدم افزایش حقوق او برای برابر شدن با دستمزد لیونل مسی و نیمار بود. 

اریکسن می تواند هواداران رئال را راضی کند و همکاری خوبی با گرت بیل داشته باشد. 

بارسلونا نیز خواهان جذب این بازیکن است. 

بارسایی ها پیش از این دو هافبک شامل آرتور ملو و آرتورو ویدال را از گرمیو و بایرن مونیخ به خدمت گرفته اند. 

آنها همچنین به جذب آدرین ربیوت، بازیساز پاری سن ژرمن، نیز علاقمند هستند. 

خبرها حاکی از این است که رئال ممکن است برای جذب این بازیکن به صورت جدی وارد بازی شود. 

با این حال پاری سن ژرمن اخیرا با انتشار بیانیه ای مدعی شده که: " باشگاه پاری سن ژرمن تمامی شایعات مربوط به انتقال کریستین اریکسن به این تیم را رد می کند. ظاهرا خبرها واقعیت بازار نقل و انتقالات را در نظر نمی گیرند. "

اریکسن در سال 2013 از آژاکس به تاتنهام پیوستن و از آن زمان به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شده است.