دو بازیکن باتجربه چلسی چه تصمیمی در مورد آینده‌شان گرفتند؟

دو بازیکن باتجربه چلسی چه تصمیمی در مورد آینده‌شان گرفتند؟

سایت رسمی فوتبالی - گری کیهیل و دنی درینک واتر آماده هستند تا برای جایگاه خود در تیم ساری بجنگند. 

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن به جدایی از این تیم در پایان ماه آگوست بسیار نزدیک هستند و احتمال این اتفاق پس از بیرون ماندن از ترکیب اصلی در پیروزی 2 - 1 برابر نیوکاسل در روز یکشنبه تشدید شد. 

کیهیل فصل گذشته کاپیتان تیم بود و بیشتر فصل 17 - 2016 را نیز به دلیل مصدومیت جان تری و عدم حضور او در ترکیب بازوبند کاپیتان را به بازو بست. 

درینک واتر نیز پس از پیوستن به این تیم در تابستان گذشته همواره در حال تلاش برای حضور در ترکیب اصلی چلسی بوده است. 

اما به گزارش تلگراف، هر دو بازیکن آماده هستند که در این تیم بمانند و برای جایگاه خود در تیم مائوریزیو ساری تلاش کنند. آنها قصد ندارند در آخرین روز نقل و انتقالات که جمعه است، از چلسی جدا شوند. 

مدافع سابق بولتون حضور در غرب لندن را ترجیح می دهد و امیدوار است بتواند دوباره کاپیتان چلسی شود. 

پیش از این ساری گفته بود که برای مدافعان سازگار شدن با سبک بازی من سخت تر است. او اظهار داشت: " فکر می کنم که در این زمان برای یک دفاع بازی در تیم من تنها بعد از 20 روز تمرین بسیار سخت تر است. این سبک برای بازیکن تهاجمی آسان تر است اما برای دفاع کار دشوار است. بنابراین فکر می کنم در حال حاضر او باید تمرینات دفاعی بیشتری با ما انجام دهد. "

ساری در پاسخ به این سوال که آیا با کیهیل صحبت کرده، گفت: " بله اما به او گفتم که باید صبور باشد و بسیار برای ما ارزشمند است. "

ساری هنوز کاپیتان دائمی تیم خود را انتخاب نکرده اما سزار آسپیلیکوئتا در سه دیدار اول فصل بازوبند را در اختیار داشته است. 

ادن هازارد نیز ممکن است در هفته های آتی این نقش را بر عهده بگیرد. 

درینک واتر، هافبک سابق لستر، نیز قصد دارد در استمفوردبریج باقی بماند اما با کار سختی پیش رو دارد چرا که رقیبانی مانند جورجینیو، انگولو کانته و متئو کواچیچ در خط هافبک چلسی حضور دارند. 

تلگراف گزارش داده که چلسی آماده فروش یا انتقال قرضی این بازیکن است. و درینک واتر قصد دارد تا ژانویه صبر کند و شرایط خود در چلسی را تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی بررسی کند.