هری کین: منچستریونایتد را تنبیه کردیم

هری کین: منچستریونایتد را تنبیه کردیم

سایت رسمی فوتبالی - هری کین مدعی شد که پیروزی 3 - 0 تاتنهام برابر منچستریونایتد به آنها این باور را داده که می توانند برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنند. 

به گزارش فوتبالی، هری کین پس از به ثمر رساندن گل اول از سه گل تاتنهام به یونایتدی ها اعلام کرد که تاتنهام می تواند برای قهرمانی بجنگد. 

مهاجم انگلیس پنج دقیقه پس از آغاز نیمه دوم با یک ضربه سر در اولدترافورد گلزنی کرد. 

کین موفق شد روی ضربه کرنر کیران تریپیه دروازه داوید دخیا را باز کند. دو دقیقه بعد لوکاس مورا گل دوم را به ثمر رساند و شش دقیقه مانده به پایان بازی نیز گل سوم به ثمر رسید. 

کین به اسکای اسپرت گفت: " وقتی در این بازی های خارج از خانه به میدان می روید، گل اول بسیار مهم است. ما به آن رسیدیم و پس از آن، یونایتد را تنبیه کردیم. ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم. خوش شانس بودیم که بازی 0 - 0 به پایان رسید و در نیمه دوم شرایط را بهتر کردیم. "

این سومین پیروزی تاتنهام در سه بازی این فصل لیگ برتر بود. بازیکنان پوچتینو پیش از این فولام و نیوکاسل را شکست داده بودند و کین گفت که هم تیمی هایش قصد دارند شهرت خود به عنوان تیمی که فصل را ضعیف آغاز می کند، از بین ببرند. 

این بازیکن 25 ساله اظهار داشت: " سه پیروزی از سه مسابقه آغاز بی نظیری است. این تنها راهی است که بتوان قهرمان لیگ شد. ما در سال های اخیر فصل را خوب آغاز نکردیم، امتیازات را از دست دادیم. حالا باید این روند را در ادامه فصل نیز حفظ کنیم. شش تیم برتر بسیار قوی هستند که باید برای حضور در صدر جدول تلاش کرد. تنها راه رسیدن به این هدف این است که سه امتیاز هر بازی را به دست آوریم. این پیروزی اعتماد به نفس و باور ما را بسیار بالا برد. بدون شک ما از دور خارج نخواهیم شد. "