آخرین باری که منچستریونایتد دو بازی از سه بازی ابتدای فصل را باخت، چه شد؟

آخرین باری که منچستریونایتد دو بازی از سه بازی ابتدای فصل را باخت، چه شد؟

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد در شرایط بسیاری بدی لیگ برتر را آغاز کرده است اما هنوز یک دلگرمی برای خوزه مورینیو وجود دارد. 

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که منچستریونایتد دو بازی از سه بازی ابتدای فصل را با شکست پشت سر گذاشت به فصل 93 - 1992 برمیگردد. 

علیرغم این آغاز ناامید کننده، آن فصل سرآغاز دوران موفق این باشگاه در دهه 90 میلادی بود و آنها توانستند 8 قهرمانی از 11 قهرمانی بعدی خود در لیگ برتر را در آن سال ها به دست بیاورند. 

یونایتد در انتهای فصل به 92 امتیاز رسید و توانست پس از 26 سال بار دیگر قهرمان انگلیس شود. 

منچستریونایتد در سال 1992 اولین بازی خود را با حساب 2 - 1 از شفیلد یونایتد باخت و پس از آن با دریافت 3 گل در اولدترافورد از اورتون شکست خورد.

هواداران یونایتد آن سال را با اولین حضور اریک کانتونا در این تیم به خاطر می آورند که در راه رسیدن به قهرمانی 15 گل نیز به ثمر رساند. 

منچستریونایتد شب گذشته یک شکست تحقیرآمیز دیگر برابر تاتنهام را پذیرفت تا مورینیو سنگین ترین شکست خانگی خود به عنوان سرمربی را تجربه کرده باشد. 

شکست برابر تاتنهام فشارها روی مورینیو را بیش از پیش کرد و آنها توانستند به 4 شکست متوالی خود در اولدترافورد پایان دهند. 

مورینیو پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به این موضوع که بیشتر از 19 مربی دیگر لیگ برتر، در این لیگ قهرمان شده از خبرنگاران خواست که به او احترام بگذارند. 

این شکست پس از باخت شوکه کننده 3 - 2 هفته گذشته برابر برایتون رقم خورد.