رد علاقه پاری سن ژرمن به جذب اریکسن

رد علاقه پاری سن ژرمن به جذب اریکسن

سایت رسمی فوتبالی - قهرمان لیگ 1 فرانسه کماکان فرصت  تقویت ترکیب بازکنان خود را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقال در اختیار دارد اما این امر با آمدن اریکسن محقق نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن شایعات پیرامون به خدمت گرفتن بازی ساز تاتنهام یعنی کریستین اریکسن را رد کرده است.
 قهرمان لیگ 1 مربی پیشین بورسیا دورتموند یعنی توماس توخل را به کادر فنی خود اضافه کرده اند اما از طرفی دیگر در پنجره نقل و انتقال به نسبت ضعیف عمل کرده اند.
 جان لوئیجی بوفون با انتقالی آزاد از یوونتوس وارد پاری سن ژرمن شد، در حالیکه کیلیان امباپه انتقالش از موناکو را بعد از انتقالی قرضی به پارک دو پرنس ، نهایی کرده است.
 از سوی دیگر مدافع پیشین شالکه تیلو کرر تنها چهره ی جدید در باشگاه است، در حالیکه بازیکنانی نظیر تیاگو موتا، خاویر پاستوره و یوری برچیچه از این تیم جدا شده اند.
 شایعه انتقال اریکسن به این باشگاه فرانسوی در حالیکه به گوش می رسد که این بازیکن از زمان ورودش از آژاکس به تاتنهام در سال 2013 به عنوان یک ستاره درخشیده است.
 اما پی اس جی فورا جلوی گزارشاتی که حاکی از انتقالی به ارزش 100 میلیون پوند ( 128.8 میلیون دلار) بود را گرفت و اظهار داشت که آنها علاقه ای به این ملی پوش دانمارکی ندارند.
  در ایمیلی که باشگاه به آسوشیتدپرس زده آمده: " پی اس جی صراحتا شایعات این انتقال محتمل کریستین اریکسن را رد می کند. به نظر می رسد گزارش ها حقیقت این انتقال را نادیده گرفته اند."
 
 پی اس جی دفاع از قهرمانی خود در لیگ 1 را با سه پیروزی متوالی برابر کائن، گنگام و آنژه آغاز کرد و همچنین با کسب موفقیت مقابل موناکو پیش بسوی جام حرکت می کند.
 اما هنوز امکان انتقال پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقال در روز جمعه در پایتخت فرانسه وجود دارد. باشگاه واقف است که یک هافبک تدافعی و یک گوش سمت چپ اولویت باشگاه در پنجره نقل و انتقالات محسوب می شود.